16 februarie 2013

First internet problem

Mustaaaaati. Da, imi plac mustatile.

Ma tot tin sa va vorbesc despre o problema de-a mea care ma scoate din sarite destul de des in ultima vreme. In viata de zi cu zi, cand intalnesc un om si constat ca-mi place felul lui de a fi - ceea ce dureaza, in media, un minut - uit de rusine, diplomatie si toate cele si sunt eu. Ii umplu capul cu ideile mele, pot discuta cu el pe tot felul de teme si nu ma plictisesc. Altfel spus, sunt sociabila cu cine am chef.
Pe net, pe de alta parte, sunt exact pe dos. De fiecare data cand vreau sa-i spun ceva cuiva mi-e frica. Habar n-am de ce, probabil deoarece cred ca l-as plictisi pe respectivul. Asta se datoreaza, in mare, faptului ca nu pot sa-l vad si sa-i citesc reactiile pe fata. Si e destul de naspa sa n-ai tupeu sa scoti o vorba cand e atata lume simpatica si prietenoasa pe marele internet. Nu ma ajuta nici PC-ul, ca de cand s-a stricat minunatia asta de Google nici comentariile nu se mai trimit pe bloguri & so on.
Cred ca mi-am propus de 1000 de ori sa intru in vorba cu cineva, dar n-am reusit mai niciodata. Si, cand am facut-o, raspunsurile monosilabice mi-au dat de inteles ca mai bine ma lipseam. Sunt destul de sigura ca exista si persoane prietenoase, cu care se pot lega discutii frumoase si prietenii, dar cand dau de ele incep sa-mi fac o suta de scenarii: daca spun "buna" din senin or sa se intrebe "ce mai vrea si asta de la viata mea?"; daca folosesc vreo formula introductiva mai speciala vor spune ca-s ciudata; daca intru in vorba cu ei ii plictisesc, etc etc.
Intr-adevar au fost si vreo doua cazuri fericite, in care totul a mers - si inca merge - bine, asta asa, sa nu par vreo pesimista cu acte in regula.
Aceeasi poveste e si cu concursurile online, dar acolo intervine si paranoia ( cine stie ce psihopat e in spatele afacerii si o sa ma vaneze si o sa ma stalkuiasca pana la adanci batraneti, iada iada iada ). Mereu mi se pare ca sunt internauti mult superiori mie si ca n-am nicio sansa.
Daaar, ca sa incheiem intr-o nota optimista, mi-am propus sa ma schimb. Am sa incerc sa vorbesc si toate cele, iar daca cei pe care ii iau in vizor ma evita, asta e soarta. Nu e ca si cum ar fi vina mea sau ceva, fiecare are gusturile lui si nu te poti baga pe gatul unei persoane cu forta.
Voua vi se intampla vreodata sa vreti sa vorbiti cu cineva si sa n-aveti tupeul?


Un comentariu:

  1. Je suis Blq, Chuck. La ce raspuns te astepti de la mine? Sunt doar un copil cu obrajori traumatizati. :d

    RăspundețiȘtergere

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!