11 februarie 2013

Divergent News

Dupa ce spune autoarea acilisea, e destul de nerabdatoare sa dea detalii legate de cea de-a treia carte a seriei. Iar noi suntem nerabdatori sa le auzim. Chestia cu "timpul" ca o aluzie la a treia carte se poate sa se refere la titlu, asa ca ar trebui sa ne asteptam la... Timevergent? :))
In Statele Unite cartea se va publica pe 22 octombrie 2013 (ceea ce e un progres, macar nu mai spun ca "undeva in toamna"), cat despre celelalte tari... traduceri, alea alea, mai repede gasim un e-book pe undeva.
Coperta va aparea curand - deci implicit si titlul - si daca seamana cu imaginea promo, inseamna ca o sa fie ceva cu fundal rosiatic. Nu stiu de ce am presimtirea ca n-o sa fie tot cu simbolul unei factiuni, pentru ca dupa umila mea parere a treia carte va consta in mare in bitch fights intre Evelyn si Tori si daramarea zidului pentru a descoperi Panemul... Just kidding ( la a doua parte ma refer, sunt sigura ca alea doua se vor parui putin ).
Pana una alta, mai sunt 253 de zile pana apare al treilea volum, timp in care vom primi micute detalii despre el de la autoare. Eu una de-abia astept sa vad coperta.


Un comentariu:

  1. Și eu abia aștept să văd coperta și să aflu titlul, eventual și un rezumat ceva.
    Nu mi-a plăcut niciodată să aștept :))

    RăspundețiȘtergere

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!