1 februarie 2013

Cea mai proasta zi a anului

Asta-i. Ziua de azi, 1 februarie, a fost de departe cea mai urata din toate cele... 32 de zile ale anului.
In primul si-n primul rand, pe masura ce-mi repetam la fizica, realizam din ce in ce mai mult cate emotii am. In momentul asta ma legan ca un om nu tocmai intreg la cap pe covor si incerc sa scriu ceva coerent pe aici, dar agitatia creste odata cu apropierea zilei de maine. Ce e mai rau? Faptul ca si maine am sa fiu la fel, ba chiar mai rau, pana la miezul noptii sau cand am sa aflu si rezultatele.



In al doilea rand - stiti asta daca ati mai dat azi pe aici - pe la ora 2 am aflat ca blogul meu nu mai exista. Pur si simplu blogul nu mai era si nimeni nu intelegea de ce. Bineinteles ca mi-am iesit din minti si m-am intrebat cine are chef de hacking tocmai pe amaratu' asta de blog. Mai intai adresa de mail, acum asta... Cineva in lumea mate ma iubeste din tot sufletelul. Cu chiu, cu vai am reusit sa readuc pagina printre cei vii.



In al treilea rand, au aparut rezultatele simularilor la romana. Am luat destul de putin, ma asteptam la ceva cu macar vreo 30 de sutimi mai mare. Oricum am de gand sa aflu pentru ce am fost depunctata, sa stiu si eu unde-s proasta sau chioara - fiindca dupa bareme totul era ok - si sa-mi fac planul de actiune pentru la vara.


Pe langa toate astea, am descoperit ca mai era o solutie la o problema de la mate. Nu stiu cum a fost in celelalte judete, dar pe noi subiectele ne-au infricosat. Greute, mult de scris, tot tacamul. Ok, cu putin noroc iau un 9.75 si nu e vina mea ca noua ne cerea "numarul n", nu "numerele n". Daca foloseau si ei pluralul isi dadea seama tot creierul de gaina ca tre' sa fie mai multe solutii, dar daca au vrut un numar, un numar le-am dat.

Asa, acum fac la fel ca pe mess: daca in cursul zilei de astazi ati primit vreun mesaj/comentariu/orice altceva de la mine, ignorati. N-am fost eu aia, eu eram ingropata in energii si lichide nemiscibile.

Singura raza de lumina a zilei - la figurat, ca la propriu a fost un soare ca-n miezul verii - a fost gandul ca saptamana viitoare va fi mai linistita. Dar se putea? Doamne fereste, nu. Cum sa am si eu o saptamana usoara de la mama natura? Nu, eu am tot felul de olimpiade si concursuri abstracte si miercuri, si joi, si vineri. Eeee, cine mai e ca mine? :))

Probabil am sa revin cu o postare maine. Probabil va fi scurta, de genul: asdfghjkl sunt boss sau fml fml fml sunt o creatura atat de proasta ca voi merge sa-mi bocesc viata sub o piatra. Si probabil ca va fi destul de tarziu, fiindca tre' sa fierb oleaca inainte sa ma linistesc pentru... nu stiu, 5 zile? Orice ar fi, maine la vad pe Panchy si pe pisoias, deci ceva ceva tot o sa fie.


Ziua asta primeste un minus infinit pentru cat de naspa a putut sa fie.
P.S. Acu am vazut si eu, orice s-o fi intamplat azi, se pare ca mai nou imi urmaresc propriul blog :)))

7 comentarii:

  1. Inspiră, expiră și tot așa. Calm, că sunt convinsă că totul va fi bine până la urmă :) Gândește mai optimist :D
    Nu știu ce am în ultimul timp, dar sunt plină de optimism :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da-mi si mie niste optimism, mai nou cum incepe ceva sa mearga bine, incep si alte 5 chestii rele :))

      Ștergere
    2. Îți dau cu plăcere :)

      Ștergere
  2. Şi mie mi s-a întâmplat chestia cu dispariţia blogului O.o Nici acum nu ştiu ce s-a întâmplat cu adevărat. Într-un minut era, apoi pur şi simplu nu mai exista nicio urmă.
    Şi eu îmi urmăresc blogul, abia acum observ :)) Cred că am fost primul meu follower. Ce drăguţ din partea mea, nu?
    Lasă, nu poţi să ai doar zile bune :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mda, dar ziua de ieri a fost sub limita :)) Cat despre followers, aseara am vazut ca erau 8 si am zis ca m-a izbit norocul, cand colo eram eu :))
      Probabil ca scena cu disparitia e vreo eroare de-a lor, habar n-am :-?

      Ștergere
  3. Schimba in "cele mai proaste doua zile".

    RăspundețiȘtergere

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!