8 februarie 2013

Aaaaa....

Nu ne-am mai auzit de ceva timp, asa-i? Eh, saptamana incarcata, concursuri si olimpiade la greu, inspiratie din parti... Motive peste motive.
Nici acum nu prea am idee ce sa scriu, deci va anunt ca ploua. De vreo doua zile. Fara oprire. Torential. Frumos, nu-i asa? Cel putin aseara ploua asa puternic incat puteai crede ca-i ceata. Doar ca... ma rog, ceata nu se misca.

Ieri intra domn' profesor de istorie la ora, la fix - fara exagerare - ca de obicei. Ne ridicam noi acolo, tipam inca odata la blondul nostru preferat sa inchida naibii geamul ca murim bolnavi si, chiar cand sa se conformeze copilul, suntem atacati. Un bulgare de zapada - mai bine zis de gheata, ca era tare din cauza apei de ploaie - intra in viteza pe geam si se sparge deasupra mea, izbindu-se de perete si aruncand bucatele de gheata peste tot. In sperietura momentului am tras cateva tipete zdravene, apoi am evaluat pagubele: banca, ghiozdanul si, implicit, eu, erau pline de apa, gheata inca netopita si var. Muuult var alb, prafos si care se facea ca o pasta in contact cu apa.
Bineinteles ca nimeni nu a vazut cine a aruncat bulgarele, nu ca am fi avut ce-i face. M-am apucat eu sa sterg tot pe acolo, m-am udat pe pantaloni in stilul caracteristic - in momentul in care e apa in stare libera prin preajma mea, mai mult ca sigur ca asta o sa se intample si ca o sa para altceva -, mi-am dat si pe par si a mai trebuit sa sar pe varfuri ca sa curat ce-a ramas din bulgarele din perete, ca se scurgea apa din el tot in capul meu. Intre timp domn' profesor a cerut calm absentii, s-a enervat ca de obicei, a tipat ca de obicei si apoi a facut miscarea lui caracteristica: s-a indreptat in viteza spre catalog, l-a deschis, s-a uitat la cat e de frumos si l-a inchis la loc.

Au venit rezultatele la simulari. Simpatice, in ciuda "aparentei confuzii intre genul liric si cel epic" - desi era vorba de un fucking titlu - si a numerelor prime negative. Sa speram ca la examenul in sine o sa fie mai bine. Macar cu olimpiadele si concursurile o duc mai bine, nu stau sa le insir aici pe toate, doar va spun ca inca sunt euforica dupa sambata seara si ca o sa-mi treaca... luni probabil.

Am schimbat designul la blog de... stati putin, sa numar. De vreo 4 ori, ma rog. Dar ce sa fac daca pe net sunt toate backgroundurile alea odododo si header-urile pe care tre' sa le cauti in disperare pana se potrivesc si... Ati prins ideea. Pana la urma am facut un header la intamplare in Photoshop, il vedeti si voi mai sus. /everybody scrolls

Ok, eu una ma pun pe scris sau mor incercand :)) Weekend placut tuturor!



3 comentarii:

  1. Bafta la scris, misto design... etc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie imi place ploaia ^^ Mai mult vara, dar şi acum merge. Numai să nu ningă. Urăsc când ninge după anul nou -.-
    Bine că nu te-a lovit pe tine bulgărele. Ceee idioţi. N-au ce face şi aruncă cu zăpadă în persoanele atractive care încearcă să înveţe.
    Îmi place mult noul aspect ^^ Baftă la examen, presupun că eşti în a opta, nu? Eu sunt în a şaptea :)) Şi numai când mă gândesc la examene şi simulări mi se face răău.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E mai bine cand ploua vara din perspectiva sanselor mai mici de a te alege cu o raceala :)) Nici zapada nu ma deranjeaza, mai mult alunecusul imi da batai de cap.
      Idioti ca idioti, dar au tinta... Asta e mai grav.
      Ododo, ma bucur ca-ti place :3 Dap, a opta, primul examen, soc si groaza, alea alea. Dupa notele de la simulari ma astept la subiecte de clasa a V-a :)) Ai sa te descurci tu la anul, sunt sigura.

      Ștergere

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!