24 februarie 2013

1 an

Dap, azi blogul a implinit un an, la multi ani lui si toate celelalte. Sper ca am sa ma mai tin de el si ca am sa mai gasesc subiecte despre care sa scriu.


Scuze pentru totala lipsa de inspiratie din ultimul timp, dar de cand cu scoala sunt ca un zombie care se invarte intre laborator si teste - din care, ce frumusete, avem vreo 5 saptamana care urmeaza. Plus teme fara numar, ca deja mi-e rau gandindu-ma ca maine dimineata am de scris 3 compuneri la romana si vreo 10 exercitii la franceza, plus de invatat vreo 60 de cuvinte. Daca acum e asa, atunci la liceu cum o sa fie?


6 comentarii:

  1. La multi ani si la mai multe mustati! :-{> Ok, asta arata ca o creatura din aia malefica din desene, nevermind.

    RăspundețiȘtergere
  2. La mulți ani>:D<
    Mult succes la teste și, stai liniștită, că la liceu o să fie și mai nasol >:) Glumesc, glumesc :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper sa glumesti, nici nu vreau sa ma gandesc la tot ce ma asteapta pe acolo :)) Si merci pentru succes, pana acum am avut destul cat sa nu mai dam doua dintre teste >:D<

      Ștergere
  3. La mulţi ani! Hee, apropo, ce ai făcut la olimpiadă? :3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thankies >:D< Pai nu m-am mai dus la romana, iar la chimie am facut bine :)) Tu?

      Ștergere

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!