22 ianuarie 2013

Zxcvbnm

*Pentru ca e hipster sa pui literele de pe tastatura in ordine la titlu*
Bunaaa, internauti adorabili care sunteti voi internauti si adorabili. Mai omoara pe careva scoala? Da? Bun. Si pe mine. Am in fata vreo 5 pagini de lectii care trebuie memorate, plus vreo doua caiete in care tipa temele si... ma rog, cred ca toti stiti clasica poveste cu "La ce-s astea bune in viata? Mi-e lene sa le invat. Miorita cum?"
Nu am nicio idee despre ce fel de postare as mai putea sa fac. In schimb, am inceput sa frecventez iar Tumblr-ul si sa ma minunez de toate GIF-urile smechere care sunt acolo. Chit ca cele din seriale sunt - in marea lor majoritate - spoilere, sa-i vezi fata lui Davidutu, lui Arthur si a tuturor celorlalti oameni epici, da' epici, e o activitate foarte relaxanta.
Saptamana viitoare e o saptamana de foc, in care o zi-i rea si una ba. Zile rele: marti, joi, sambata. Plus ca peste doua saptamani e mamiferul marsupial la engleza si tot asa, ca pana in vacanta de primavara se vor tine lant toate. Apoi incep tezele, stiintele pentru juniori si legendarea evaluare nationala. Cel mai urat semestru al vietisoarei mele de copil mic si inocent.

Inca astept sa se decida toti actorii care vor juca in Divergent. Tot ce-au mai depistat antenutele mele e faptul ca [, - suna chiar naspa, stiti?] Christina va fi jucata de o actrita alba, deci putem paria ca se va spune despre producatori ca-s rasisti. Yaaay.


In plan personal... Nu se intampla nimic. Chiar ma intreb cat adevar exista in vorbele celor mari cand spun ca pe vremea lor stiau sa se joace si sa-si traiasca viata. Eu nu-mi explic cum poate cineva sa-mi ceara mie sa profit de fiecare clipa a vietii, sa ma distrez, dar in acelasi timp sa invat tot si sa-mi construiesc un viitor frumos. Cerintele astea doua se bat cap in cap. Pai ori inveti de-ti sar capacele, ori petreci all day, all night si esti praf la scoala. Sa le combini e greu. Prea greu pentru mine, oricum.


Probabil ca daca-mi adun cheful si energia necesare, am sa termin postarea aia cu "Ce nu-i place lui Chucky", ca tot zace la nefinalizate de vreo luna. Si-am sa mai fac una in genul asteia, dar nu chiar asa. Si am si cateva recenzii planuite - impropriu zis recenzii, eu doar comentez ce mi-a placut si ce nu, n-are lumea motive sa se ia dupa mine. Si-am sa scriu, si - ooo, daaa! - am sa si desenez. Pe naiba. Macar sa am timp de respirat. Oricum, ceva ceva tot am sa mai fac, pentru ca altfel innebunesc si daca as fi nebuna cu acte in regula ar fi si mai rau decat acum, cand sunt asa, in varianta neoficiala. Ododo, ce-mi mai place sa aberez ~




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!