25 ianuarie 2013

Zapada zapada zapada

La inceput zicem "Zapadaaa" cu entuziasm, apoi picam in cealalta extrema. Ieri nu se mai vedea niciun palc de omat in tot orasul si, pe la pranz, cand am iesit sa infrunt lumea exterioara, m-a izbit. Troiene de-un metru, ninsoare viscolita, atata alb ca a trebuit sa bajbai cu ochii inchisi. Greseala fatala, am cazut de trei ori pe o distanta de nici douazeci de metri.
Dupa ce m-am acomodat putin cu zapada si m-am gasit cu Mich, ne-am tarat una pe alta pana la scoala. Undeva pe la jumatatea drumului am reusit sa cad intr-o groapa, dar hei!, era ascunsa de zapada. Deci am scuza. Am mai cazut de cateva ori, ne-am udat pan' la piele, dar n-am intarziat la ora. Bravo noua.
Am scris vreo doua povestioare din alea mici si pseudoinspirationale, cam ciudate si plangarete pentru stilul meu, dar n-a zis nimeni ca trebuie sa reflecte realitatea. No, no, forever alone la orizont. Am mai scris si la Zburand si poate postez undeva in viitorul apropiat, daca intereseaza pe careva informatia.

Maine e sambata, no contests, no stress, just sleep. Yap yap. Genul meu de zi, in care pot fi lenesa si ma pot bucura de asta. Oricum e vorba aia, timpul pe care iti place sa-l pierzi nu e timp pierdut. Sunt perfect de acord cu asta, fiindca asa ingerasul de mine nu pierde niciodata nicio secunda.

M-am apucat din nou de Travian, acum ca inteleg cat de cat cu ce se mananca jocul. Am jucat Travian, Ikariam si Triburile de printr-a treia, dar m-am lasat acum vreun an. Azi m-a apucat dorul si am inceput iar, chit ca lumea e deja deschisa de 45 de zile. O sa trebuiasca sa-mi amintesc exact cine ce face pe acolo, dar cred ca ma descurc. Am ales sa fiu barbara - ce straniu suna asta -, desi eu de obicei eram cu romanii. Si dacii sunt mai rapizi... Dar barbarii se inmultesc repede. La trupe ma refer. Deja sunt cateva sate imprejur care par numai bune de atacat, totul e sa mai cresc putin ca sa am cativa soldatei si sa cuceresc ceva pe acolo.

... cred ca asta e tot pe moment :]




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!