23 ianuarie 2013

Yada yada

Ăăăh, da, asta va fi una din postarile alea full, da' full de lucruri random. DAR, pentru ca exista si un dar, spre deosebire de ultimele postari, in asta n-am sa vorbesc despre scoala deloc.
Pauza pauza pauza. Ma anunta astia de la Yahoo live ca mi s-a blocat contul. Care-i nehalitul care n-a avut ce face si mi-a luat contul la bani marunti? Oricum sansele sa-mi fi ghicit careva parola sunt... 0. Pe bune, chestia aia e asa ilogica incat nici nu stiu de ce am pus-o. Anw, acum a trebuit sa o schimb, deci va trebui sa gasesc altceva, la fel de ilogic.
Initial voiam sa filozofez despre cum prostia omeneasca poate strica relatiile interumane gen prietenie. Apoi am trecut la faza cu "sterg tot, distrug tot, persoana nu mai exista" si am sfarsit prin a decide sa ignor pur si simplu ce mi-e inferior.
Am decis sa fac o postare cu niste intrebari & intamplari care sunt destul de obisnuite + genul ala de reactii adorabile pe care fiecare le are la un moment dat. Postarea e in constructie, fiindca sunt muuulte care ar trebui scrise si trebuie sa-mi mai amintesc dintre ele. Am foi & caiete & cutii pe care sunt scrise tot felul de replici simpatice, dar trebuie sa le adun si sa le selectez.
Zilele astea m-am pus pe descarcat poze la greu, fiindca tot ce-i pe Tumblr e asaaa tentant.



Probabil ca acum am s-o tin pe muzica vreo ora, am sa ascult tot ce-mi place din calculator, apoi am sa ma uit la Gif-uri epice si ma voi uita la NCIS, ca tot e el mare si frumos la 9 pe AXN. Am mai zis ca iubesc serialul asta? Nu? Zic acum: iubesc serialul asta.

* Loc pentru gif adorabil care nu vrea sa se incarce*

Voi ati avut vreodata un moment in care voiati sa postati ceva si chiar atunci altcineva posteaza ceva pe acelasi subiect si va ganditi: fuuu, daca o sa creada careva ca plagiez? Mie mi s-a intamplat de doua ori. Si de fiecare data aceeasi persoana mi-a luat-o inainte. Bafta mea. Dar e greu sa gasesti idei originale, bine? Ma bucur ca ma intelegeti.
Uneori stau si ma gandesc daca pare dubios faptul ca va pun intrebari, dar raspund eu la ele. Asa ca de data asta n-o sa mai fie cazul.
Ce mai faceti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!