11 ianuarie 2013

Wtf runda 2

M-am interesat si eu ca tot fanul indignat de cast-ul pentru filmul care urmeaza sa fie facut de pe 21 Martie 2014 dupa "Divergent", iar ceea ce am gasit a fost... meh. Putini actori frumosi pe lume, Doamne, si niciunul pe aici.
In primul rand e 110% sigur ca Tris va fi jucata de Shailene Woodley, ceea ce e asa rau precum suna.
Ok, are o fata simpatica - in poza asta - dar ma enerveaza ideea ca producatorii nu sunt capabili sa gaseasca pe careva care sa semene cat de cat cu descrierea din carte. Nu, dom'le, ei trebuie sa vopseasca/cheleasca bietii actori, apoi sa le puna lentile pana le zgarie retina. Trist.

Bineinteles ca fetele care au citit cartea se gandesc la Four. Ma intreb de ce. Bun, au fost destui actori care au dat auditie pentru rol, iar la cea mai recenta auditie i-am avut pe:
- Lucas Till, care parca prea are toate cele - gen ochi, nas si gura - ingramadite in mijlocul fetei si nu pare tocmai genul de barbat puternic si sexy. Neah. Totusi, el a mai fost chemat la o auditie, deci e aparent preferatul. Dar omule, are o privire de pampalau!
- Jeremy Irvine. Pustiul e chiar mai putin sexy si infricosator decat astalaltu', daca asa ceva se poate. A, si din motive necunoscute imi aminteste de ala cu moaca de caine plouat din BlaBla Band.
- Alex Pettyfer, care e deja Four in capul celor ce au vazut filmul "I am number four", din motive lesne de inteles. N-o fi el prea frumos, dar in ultimele ore am analizat putin situatia si am ajuns la concluzia ca are cel mai serios look si pare cel mai masculin, plus ca are urechile cam cum sunt descrise in carte. Una din problemele cu el ar fi aceea ca-i sta naspa tuns scurt. Eh, daca tot nu se respecta ce zice in carte, asta n-o sa fie o problema prea mare oricum.
Tre' sa-i recunoastem meritele totusi...

Dintre cei chemati la primele auditii, cel mai mult mi-a placut de Jack Reynor, desi nu-i prea stralucit nici el. Ceilalti aveau fete de adolescenti lipsiti de griji, nu de tipi badass in toata puterea si cu o copilarie traumatizanta.

Chiar mi-l pot inchipui si pe asta drept Four...

Zaaaau asa, asta de dedesubt are fata de copilas fara griji si-ar fi bun sa-l joace pe Hector, nu pe Four.
Intr-un timp parca era vorba sa joace si Evan Peters sau Colton Haynes, dar se pare ca nu se mai aude nimic de ei. Totusi Colton arata bine, trebuie sa recunosc. Daca ar fi sa spun pe cineva dintre toti cei care au dat auditie, ar trebui sa aleg intre el, Jack si Pettyfer(stiu ca m-am plans acum cateva ore de el, dar hei!, oamenii se schimba... mai ales dupa ce vad celelalte variante).
Asta-i Haynes al nostru, doamnelor si domnilor.


Eu cred ca Four ar trebui sa aiba forma fetei mai patrata asa, sa aiba o fetisoara mai dura, nu ceva gen "Flower power, hai cu florileeeee si animalutele roooz!". Pana la urma ochii si parul se rezolva, dar operatii estetice nu cred ca-si face vreunul de dragul rolului.

Update: Scria pe undeva si de Brant Daugherty. Si omfgasdfghjkl, asta e super simpatic, chiar daca e mai putin dur decat mi-l inchipui eu pe Four.

P.S. Ladies, ce-i cu voi? E o isterie pe net cu fete care se dau de ceasul mortii dorind ca Brenton Thwaites sa fie Four. E pustiul ala cu zambet de idiot de undeva mai sus. Serios acum, atat e de greu de priceput ca un fata zambareata nu e bun sa-l joace pe Tobias? ( si na ca i-am zis si eu odata pe nume )


Ce-o fi o fi, cert este ca momentan doar Tris are o actrita, in rest... intuneric total. Si, decat sa se creeze tornade pe net datorita presupunerilor, cel mai bine ar fi sa se anunte direct cand un actor este ales, pentru ca nimeni sa nu mai spuna ca "era mai buna cutarica, de ce nu l-au ales pe cutarescu". Pana una alta s-ar putea sa-i urmez exemplul lu' Guga si sa nu ma uit la film fiindca nu-mi plac actorii :]


*Gata si postul meu cu exprimarea indignarii*

4 comentarii:

  1. Mersi pentru ca imi strici incantarea faptului ca se face un film dupa o carte care mi-a placut mult, inainte nici macar nu-mi pasa cine erau actorii :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu placere, sunt mereu aici pentru tine ;;)

      Ștergere
  2. Brant Daugherty pare acceptabil pentru patruşor :3 Şi Shailene e destul de simpatică, deşi o preferam pe Taissa Farmiga pentru Tris. Mă rog, să-şi facă bine treaba şi sunt mulţumită, oricum n-o să reuşească niciodată să mulţumească toţi fanii Divergent.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Problema nu e neaparat cum arata ei in general, ci daca se potrivesc cu rolul. Si sunt de acord cu tine, intotdeauna vor exista nemultumiti, ca asa e natura umana, n-avem ce-i face :))

      Ștergere

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!