13 ianuarie 2013

Ultima zi de vacanta, de ceee?

Am fost tare flower power in ultima vreme, ceea ce e destul de ciudat pentru mine dar, meh, school is here si o sa trebuiasca sa ma trezesc la realitate curand. Daaar in seara asta sunt imbracata toata in roz, in pijamale groase si pufoase si am un fel de bariera impotriva exteriorului a.k.a. casti si vreo 4 documente Word deschise.
Zilele astea am dat peste niste carti dragute, What a boy wants & What a boy needs, si chiar le recomand pentru cei carora le plac romance-urile usoare si amuzante.
Maine e luni. *genius* Incepe semestrul II, prima parte avand vreo trei luni de scoala fara intrerupere. Daca stau sa ma gandesc la urmatoarele 20 de saptamani ma ia cu trepidatii, fiindca 100 de zile de scoala sunt cam multe pentru nervii mei. Dar, daca privesc situatia prin perspectiva examenelor din vara, intervalul de timp se scurteaza brusc si mi se pare ca evenimentele ma vor lua pe sus si am sa ma trezesc in iunie cu niste cunostinte la geometrie aflate undeva sub nivelul marii si cu maaari probleme la gramatica.
Daca incepe scoala, o sa fiu nevoita sa cam las balta blogul, dar presupun ca am sa mai pot scrie cate ceva din cand in cand, macar vreun desen sau vreun text micut sa mai pun. Aveti idee ce-as mai putea desena? Mi-ar placea ca macar primele saptamani de scoala sa inceapa usor, dar nuuu!, logica Universului se intoarce impotriva mea imediat si-mi da una peste fata. Adica in ultimul... nu stiu, secol?, toate simularile erau prin mai, iar acum sunt in ianuarie? Mda, e clar ca cineva acolo sus ma iubeste. Si, dupa ce ca intre ele sunt doua zile - adica romana e marti, pe 29, iar matematica joi, pe 31 - in acea sambata mai e si judeteana la fizica. Pot doar sa ma rog ca o sa ninga, drumurile vor fi blocate & stuff. I was a lazy girl and I didn't work too much.

Mai e careva care se enerveaza la gandul Evaluarilor Nationale? Nu e asa rau pana la urma, mai sunt vreo 6 luni, iat la simulari oricum se iau note mici sa ne creada aia de fac subiectele prosti si sa ne dea mai usor :3 De-ar fi asa simplu...
Stiu ca de dimineata aveam in cap o gramada de chestii awesome - just kidding, dar aveam ceva logic in bibilica - pe care sa le scriu, cand colo doar ma plang de cat de naspa e sa fii elev. Lame, really lame... Pe langa asta am reusit sa fiu scoasa din sarite de... persoanele care baga oameni in seama numai ca sa se planga sau daca au nevoie de ceva, ca sa ma exprim asa(Haide, zi ca n-am dreptate, da-i bice. N-o sa-mi mai treaca prea usor.). Pot doar sa sper ca daca imi vad colegii maine - in special unii dintre ei, care ar trebui sa-si fereasca obrajorii daca nu tin la adorabila durere provocata de degetelele mele micute - lucrurile vor deveni mai bune.
Chiar acum cateva zile ne gandeam noi acolo, in grupul clasei, care-i faza cu liceul. Unii pleaca, unii raman in oras, unii se duc la mate-info, altii la bio-chimie si altii la filo', deci vom fi imprastiati prin toate colturile judetului si poate si dincolo de granitele lui. Eu una am sentimente amestecate legate de despartire: pe de o parte stiu ca-mi va fi dor de toate nebuniile, de toate momentele haioase, alergaturile, urletele, patrunderile pe teritoriu inamic, ticurile profesorilor si replicile clasice, dar pe de alta parte vreau o schimbare. Vreau, cum zicea Mich ieri, un loc in care sa nu ma stie nimeni, ca sa o iau de la capat. Si, desi in 4 ani se poate sa nu cunosti oamenii la fel de bine ca dupa 8 ani de impartit acelasi aer, se zice ca cele mai tari prietenii se leaga la liceu. Cred ca asta e si motivul pentru care, de fiecare data cand spun ca-mi va fi dor de colegii din generala, toti spun ca in zece ani nici n-o sa ne mai salutam daca ne gasim pe strada. Sa ne uitam unii pe altii chiar atat de usor?
Bun, n-am s-o dau in alte sentimentalisme pentru ca probabil ca nu sunt singura cu moralul la pamant si-am sa va urez un semestru II bun, plin de note mari si ce rezultate deosebite mai vreti voi pe acolo. Bafta!


Desi dupa ispravile din ultimii ani ma indoiesc c-o sa fie asa simplu...

2 comentarii:

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!