29 ianuarie 2013

School Thingies

Astazi am dat simularea la romana, adica am facut primul pas spre taramul extraterestru al examenelor nationale si chestiilor de genul asta. Ok, pentru mine una n-au fost noutati, cam aceleasi chestii se dau si pe la olimpiada de romana, daaar am avut doua minunate exercitii cu fraze & propozitie.
Ce inseamna asta? Multe, asta inseamna. E absolut dureros sa imparti frazele in propozitii si sa gandesti care cum e, mai ales cand nici macar n-am ajuns la lectia cu propozitia subordonata subiectiva la ora. In rest cred ca am facut pe acolo, am scris putine lucruri in multe randuri, deci e ok.
Dupa simulare am ramas la ore... Nu. Serios acum, e o traditie sa nu ramai la ore dupa simulare, asa ca de ce sa incalcam noi legile nescrise ale elevilor? Am pierdut vremea prin oras, am dat o tura pe la unchiu si acasicaaa.
Acum joc Travian si incerc sa-mi gasesc eul creativ interior care cred ca s-a pierdut undeva prin spatele splinei, fiindca nu da semne de viata. Mi-ar placea sa mai scriu putin, sa termin ce-am inceput acum cateva zile, dar nu cred ca am sanse prea curand.
Simularea la mate e joi. La aia nu-mi fac probleme, fiindca o sa fie bine... daca n-o sa fie rau. Oricum, acolo ori iti da, ori nu-ti da, cale de mijloc nu exista, deci nu se poate pune problema faptului ca un profesor este subiectiv. Vineri stau tot acasica, fiindca sambata e marea zi a olimpiadei de fizica... brrr. Multa bafta cu asta, macar nu mai visez problemele ca anul trecut :)) E un pas inainte.
Daca saptamana asta se termina si aflu toate rezultatele, am sa plutesc pe norisori roz pentru saptamani intregi, mai exact pana vine urmatoarea activitate de genul asta.
Cum mai stati cu scoala?




2 comentarii:

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!