20 ianuarie 2013

Personajele din Tunele - in mintea mea

Iubesc iubesc iubesc aceasta carte si am de gand sa aberez mult si bine despre ea candva. Ideea e ca, de fiecare data cand citesc o carte, imi inchipui personajele ca fiind ba din animeuri, ba din filme, in sfarsit, din diverse locuri. Iar pentru cele din Tunele am deja niste imagini in minte (desi nu le mai gasesc exact pe alea care trebuie). Voila:

Will
De fapt era unul cu ochi negri de se uita in sare cu un sictir maxim, dar n-am mai dat de poza aia.

Chester
Se mira careva? Nu? Bun.

Cal

Bartleby
Doar ca e mov. Era o pisica mov care arata malefic intr-un desen animat parca, dar nici pe aia n-o gasesc. Lucky me.

Drake
Fara bandana totusi.

Elliot
Again, in capul meu tipa arata ca o Sailor Moon cu parul ceva mai scurt de atat, roz - stiu ca in carte nu e roz - cu un pulover turcoaz spalacit si cu o arma imensa. Nici poza aia nu stiu de unde sa o iau, daca macar exista in afara capului meu.

Rebecca

Doamna Burrows
Fara comentarii daca se poate, e mintea mea si e...

Domnul Burrows - Asta era un tip cu paru'maroniu, mai alb in parti, cu ochelari, cravata si camasa alba suflecata. E de printr-un anime cu zombie sau ceva gen, ca nici de el nu mai dau. La fel si unchiul Tam, doar ca mai lat in umeri si fara ochelari. Nu gasesc poza.

Sarah
Fara ochelari. Si stiu ca asta la origini e un tip (parca), dar arata a tipa.

Cam de personajele astea imi amintesc pe moment.
De ce am mai facut si postul asta? Habar n-am. Ma bate curiozitatea in cautarea locului de unde sa-mi iau si eu ca tot romanasu' iubitor de Tunele a cincea carte si, cu toata nerabdarea asta, mi-am amintit de personaje.

Un comentariu:

  1. Fuckin L? Mda, stiu ca mi-ai mai zis. Pisica mov e in Alice in Wonderland. Cheshire Cat. Nu-stiu-cum sensei ala de i-am uitat numele merge ca Drake, dar... Elliot? Sailor Moon? I mean, really?! Eu o vad mai Lara Croft, asa...

    RăspundețiȘtergere

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!