9 ianuarie 2013

De prin lume

Am zis ca-mi fac orar, ca devin ordonata si scriu pana obosesc. Aiureeea, eu sunt eu si orarul nu e o parte a vietii mele niciodata :)) Sunt prea ametita pentru el.
Am chef sa comentez ceva ce se mai intampla in lume, fiindca se pare ca pustoaicele de 13-14 ani trag la belele ca mustele la lapte. Ceea ce nu e deloc in regula.
In primul rand tipa din blocul de gheata, aia cazuta de la etajul 3. Dupa toate aparentele s-a indragostit de unul in tabara de mate, s-a imbatat, a facut scandal si a fost inchisa in camera. Hell to the yeah! A murit aseara parca, deci acum profesorul care era cu toti copiii in tabara o sa dea de necaz. Mi-e mila de bietul om. Adica pustoaica - si olimpica la mate cica - se indragosteste la matusalemica varsta de 13 si crede ca nu mai gaseste alt baiat in afara de ala pe lume, se imbata - dafuq ma, dafuq - si se arunca de la geam. Ca sa plangi intr-un colt e prea mainstream. Acum eu nu spun ca nu e deloc vina profului, doar si el trebuia sa fie mai vigilent, dar cine i-a pus pe incompetentii aia mucosi s-o inchida pe isterica in camera? Nu e deloc bine ce se intampla. Noi in tabere - shhh, Mich - stam pana dimineata si ne jucam carti sau sticluta sau alte feluri de adevar si provocare si, cel putin pe unde am fost eu, n-a picat niciunu' in inconstienta din cauza alcoolului.
In al doilea rand o aveam in weekend pe aia violata de nu-stiu-cati tipi, ca numarul a crescut binisor de la o ora la alta. Bineinteles ca toti vor sari ca "biata fata", ca "i-au distrus viata"... Sunt singura care se intreaba cine a pus-o pe tipa sa doarma acasa la unu' cu 3 ani mai mare? Singura? Sper ca nu. Si pe langa asta, faptul ca tipii aia s-au laudat in tot satul cu isprava dovedeste ca nu era cine stie ce sfanta fata.
Mai era prin Timisoara parca unul stralucit care s-a sinucis dupa ce s-a intalnit cu un amic. *Voce abstracta: poate era gaaay* Parca numai astia super dotati o patesc, sau mi se pare mie? Ca anul trecut a fost si tipa care n-a ajuns la internationala la astrofizica si s-a sinucis. Care e problema lor pana la urma? Eu inteleg, esti destept si gandesti mult prea mult pentru lumea in care te aflii, dar cat de frustrat sa ajungi, cat de obsedat de ceea ce inveti? Nu e bine nici sa duci invatatul la o anumita materie de la pasiune la obsesie. In conditiile astea, mai bine prost si cu credinta decat destept si fara niciun Dumnezeu.

In alta ordine de idei, toate cartile astea distopice - despre care am mai zis ca au aparut ca ciupercile dupa ploaie - m-au inspirat si m-am trezit ca vreau si eu sa scriu una. Doar ca eram, ca de obicei, in pana de nume, deci mi-am zis sa le iau pe cele de la prima mea poveste, Licu'. Dar atunci ce nume sa folosesc cand o rescriu? Asadar, mintea mea a clocit o idee mai ceva ca un ou de aur: fac Licu' distopic. Sigur ca asta inseamna sa arunc la gunoi luni de planuri si ploturi si toate cele, dar ideea de baza se poate pastra. Chiar mi-am propus sa scriu cu diacritice - ooo, da, asta e mare lucru pentru mine - deci se vede cat de hotarata sunt. Bafta mie.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!