4 ianuarie 2013

Cutie cu bilete

Mai stiti cand ziceam eu acum 100 de ani ca anu' asta fac biletele cu tot ce mi se intampla bun everyday? Bineinteles ca am uitat de ele, amintindu-mi - cine stie cum - de-abia acum vreo doua ore. Va voi explica ce trebuie sa faceti pentru a avea 100% sanse de reusita (adica ce am facut eu, because Chucky is boss):
1. Ciungiti un caiet si faceti biletele micute; rupeti o foaie mare in 4 pe lungime, apoi faceti cate un biletel de 4 randuri - ma refer la dictando aici;
2. Scrieti bilete cu ce va amintiti din zilele trecute - asta e cazul meu, bine ca suntem de-abia in data de 4 -;
3. Cautati o cutiuta in care sa le puneti - caz particular: urcati-va pe scaune, mese, dulapuri si dati peste cap fiecare colt al casei dupa cutia aia in care a stat acum un secol Nokia-ul tip invincibil;
4. Stilizati cutia, lipiti tot felul de chestii si puneti o eticheta smechera a.k.a. una cu o pisica de se holbeaza fix in adancul sufletului pe care sa scrieti "lucruri bune 2013" sau "2013 facts", adaugati hartie autocolanta & co. pana va place ce-a iesit;
5. Faceti o gaura in partea de sus a cutiei ca sa fie ceva gen pusculita - mie asa mi s-a parut mai dragut, decat sa deschid si sa inchid si sa deschid si sa inchid iar si iar si iar;
6. Lipiti o bucata de carton in forma literei U - dar sa aiba colturi, nu rotunjitura din aia - de o fata a cutiei si puneti biletelele nefolosite in ea, ca sa nu mai ciungiti caietele everyday;
7. Puneti cutia pe birou sau in alt loc unde sa fie vizibila, ca sa va amintiti si voi ce v-ati propus sa faceti si sa nu puneti cate un bilet pe saptamana.
Am o poza undeva prin telefon cu ce-a iesit, am sa o caut si o postez cand o gasesc.
Spor la treaba :3

Un comentariu:

  1. Photo, I don't know where you are and I don't know how you look, but I will find you and I will post you.

    RăspundețiȘtergere

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!