22 ianuarie 2013

Baiatul perfect

Ce face baiatul perfect?

In opinia celorlalte fete:
- Stie sa te faca sa zambesti cand esti trista.
- Iti este alaturi, dar iti respecta independenta.
- Iti da consola in mijlocul jocului.
- Vine pe la spatele tau si te ia in brate.
- Se joaca cu parul tau.
- Mana lui o gaseste intotdeauna pe a ta.
- Se comporta ca un catelus cand chiar isi dorste ceva.
- Danseaza cu tine, desi nu se pricepe.
- Rezerva lui de iubire nu se goleste niciodata.
- E amuzant, dar stie cand e cazul sa fie serios.
- Are intotdeauna rabdare cu tine.
- Reactioneaza dragut cand il lovesti, desi il doare.
- Zambeste mult.
- Planuieste o intalnire romantica - plina de lucruri pe care nu le-ar face in mod normal - doar pentru ca stie ca asta inseamna mult pentru tine.
- Te apreciaza.
- Ajuta pe toata lumea.
- Intotdeauna te saruta cand pleci, chiar daca prietenii lui sunt de fata.
- Canta, desi nu are voce.
- Are un simt al umorului creativ.
- Suna fara motiv.

- Accepta sa faca muuulte poze cu tine.
- Iti da hanoracul lui cand iti e frig.

In opinia mea:
- Ma suporta.



"In opinia celorlalte fete" e luata de pe facebook-ul unei colege. Am eliminat ce mi se parea cu adevarat stupid, desi... aproape totul e stupid acolo. Am adaugat si chestia cu pozele & hanoracul fiindca... e clasic.
"In opinia mea" e luata din... surpriza! Capul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!