28 ianuarie 2013

Awesome Vlogs

Ideile mele de postari se ascund dupa mobila, sparg geamul si sar de la etaj, urla si se dau cu capul de pereti pana mor. Sadica's.
Cu totii stim Youtube-ul, acel site imens unde gasesti videouri cu tot ce vrei si ce nu vrei. Eu una ma uit pe acolo la trailere, ascult muzica sau pierd vremea pe vloguri. Ajungand la partea cu vlogurile, astea sunt preferatele mele - nu in ordine, fiindca toate sunt geniale -:

Tequila, vlogarita de-a noastra, implineste un an in domeniu sambata.
Dan Howell, care e asaaa adorabil si genial si epic si dulce si imbratisabil si asdfghjkl. So sexy it hurts.
Phil, care alaturi de Dan si ceilalti formeaza o adevarata trupa de soc. *Ceilalti fiind gasiti aici si aici*
Paint, pe care-l chinuie talentul la rezumatele cantacioase - si ce daca acest cuvant nu exista oficial? - ale tuturor filmelor, serialelor & co.
Laina, pe care cred ca o stiti fiindca dupa fata ei s-a facut meme-ul cu Overly attached girlfriend.

... Ce? N-am zis ca o sa fie o postare lunga.




Un comentariu:

  1. Și uite așa aflu eu de alte vloguri de pe youtube, că și așa mi-e lene să caut :)) Mulțam pentru propuneri, m-ai făcut curioasă în legătură cu acei vloggeri :D

    RăspundețiȘtergere

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!