12 ianuarie 2013

Aberand la 12 noaptea... like a boss

'Neata, lume! E devreme in dimineata si, cum sunt treaza de ceva ore bune, am devenit hiperactiva. Cum se explica asta? Simplu: nu se explica! Pur si simplu eu nu pot sa obosesc, dar incep sa tastez repede, sa vorbesc repede si sa gandesc repede. Asadar asta va fi un post scurt pentru ca, datorita a ceea ce am zis ca fac mai sus, o voi lua curand pe aratura si n-am sa ma pot concentra pe un singur subiect.
Mi-am petrecut seara fiind cand sentimentala, cand psiholoaga, cand dura, cand facand pe proasta pentru ca na, asa sunt eu. Apoi unchiuletu' a incercat sa ma adoarma - destul ca tre' sa faca pe bona, il mai si torturez cu "lol" si "epic" - cu ceva Vivaldi, asa ca a trebuit sa ripostez cu Breathe Carolina si am trezit toti vecinii. Apoi am facut-o pe Mich sa cedeze nervos si cred ca i-am accentuat durerea de cap Gugai, dar hei!, viata e frumoasa, asa ca nu ma voi lasa descurajata de pagubele pe cale le las in urma mea. Fac si eu pe clasica tipa cu citate eterne: Tonight nothing can stop me :P
Voi ce mai faceti? Dormiti probabil. Mdaaa. Si eu dorm in mod oficial, dorm asaaa bine si frumos ca visez. Nu stiu ce visez, probabil ceva de prin LED sau Divergent sau nimic, ca daca sunt obosita nu se apropie nici visele de mine.
Anyway, cand va treziti vreau sa-mi spuneti cum vi s-a parut voua vacanta asta de iarna. Mie mi s-a parut naspa, in sensul ca m-am plictisit si n-am facut mai nimic de pe lista aia - nevermind, I'll do something like you again, little piece of paper -. Din casa nu prea am iesit, atata tot ca am citit si-am mai pus mana pe fizica aia, bat-o vina.
Deci cum a fost vacanta voastra? :3




2 comentarii:

  1. Şi vacanţa mea a fost destul de naşpa :3 N-am făcut nimic interesant, a trecut repede, plus că am lăsat toate temele pe zilele astea. Fuuuuck.

    RăspundețiȘtergere
  2. Chuck, dupa cum stii, vacanta mea a fost foarte neproductiva. Adica bine, am citit cate ceva, da' nu mai conteaza. Si nu, n-ai avut de-a face cu durerea mea de cap.

    RăspundețiȘtergere

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!