5 ianuarie 2013

Abcdef...

[Gataaa, am reusit sa resuscitez oarecum aspectul blogului si cred ca asa va ramane pentru ceva timp.]

Comentariu scurt legat de moartea lui Nicolaescu, sa nu par ignoranta - desi sunt:
Daca a murit Sergiu Nicolaescu e musai ca toate posturile sa difuzeze pana la disperare filmele sale, ca de!, asa e frumos pentru a onora decedatul. Ca nu l-am onorat destul in viata - ca pe multi altii, de altfel - e alta mancare de peste. Stiti vorba aceea: invatam sa apreciem ceva dupa ce nu-l mai avem.
Acum eu nu insist pe faptul ca ar trebui apreciat. Da, a facut zeci de filme si da, multe genratii au crescut cu filmele lui, dar asta nu inseamna ca a fost briliant. Sunt multi regizori mult mai talentati, dar lipsiti de resurse. Nu putem pune o eticheta rezumandu-ne doar la ceea ce cunoastem, pentru ca nu putem sti tot ce e in lumea larga. S-a mai pus si problema ca n-a vrut consoarta sa-l ingroape ca pe tot crestinul. Nu mai avem cum sa-l intrebam pe bietul parlit daca el chiar a vrut sa fie ars sau nu, asa ca nu are rost sa ne mai punem 1001 de intrebari. Cat despre plozii aparuti ca ciupercile dupa ploaie, ramane de vazut ce se va intampla si cu ei.

Schimband registrul, caut un subiect dragut de comentat. Dap, ideile mele sunt in plopii de pe Marte si nu ma pot duce sa le recuperez. Daca aveti vreo sugestie sau exista vreo chestie pe care ati vrea s-o cititi aberata de Chucky, nu ezitati sa ma anuntati.

P.S: 3000 de vizualizari, saru'mana people!
P.S.no 2: M-am apucat de o poveste noua. Pentru cei de-ai casei, celelalte 3 sunt pe minunatul meu Wattpad si poate o adaug si pe a patra daca termin primul capitol in viitorul apropiat. De coperta nu duc lipsa, multumesc de neintrebare.

Si un gif, sa fie si el aici :3


5 comentarii:

  1. Poveste nouă? Care, cum, când, unde? E clar că o să vreau să aflu mai multe imediat ce te prind pe mess, nu? :))

    Cât despre subiect de comentat, hmm :-? Nu am mai multe idei ca tine, sorry :))

    Foarte drăguț noul aspect, apropo :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thanks :D Vad ca ai reperat deja noua poveste :))

      Ștergere
  2. Umh. Odată ce mori, toată lumea începe brusc să te iubească. Eu sincer n-am fost în stare să privesc niciun film de-al lui şi nici nu cred c-o să fac în viitorul apropiat. M-am plictisit de tot tantamul ăsta la TV, gata, a murit de trei zile, lăsaţi-l în pace, vreau să văd şi altceva x.x
    Noul aspect e supermegaultra drăguţ şi-mi place mult de tot :3
    Te uiţi la animeuri? Eu zic să vorbeşti despre asta, am şi eu nevoie de ceva recomandări şi ar fi interesant <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eh, se vor plictisi repede si de Nicolaescu, peste 5 generatii nu va mai conta daca el va fi ingrasamant la plante sau inlocuitor de pamant in vaza :-j
      Imi pare bine ca-ti place aspectul, am cautat ceva mai putin... roz :3
      La animeuri ma uit in limita timpului disponibil, dar cred ca pot sa scriu despre cateva :-? totusi cele pe care le-am vazut sunt in marea majoritate cunoscute, deci nu cred ca voi fi de prea mare ajutor :))

      Ștergere

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!