15 ianuarie 2013

A inceput scoala... mda



Stiu ca toti mureati de curiozitate sa aflati cum a fost prima mea zi la scoala - da' cum sa nu - dar, cum am fost bagati in viteza fara prea mari menajamente, bineinteles ca n-am apucat sa scriu nimic pe aici.
Ieri a fost bucurie mare, multe imbratisari, lacrimi de fericire datorate emotionantei revederi dintre noi si profesori... nup. De fapt, s-ar parea ca vacanta nici n-a existat, pentru ca nimeni n-a mentionat nimic de ea. Profesorii au fost cu clasicul "Buna ziua", ne-au luat pe sus cu datele despre simulari si ne-au predat pagini intregi, atat ieri, cat si azi. Deci avem de invatat din prima saptamana... Yay.
Bineinteles ca vacanta nu a diminuat deloc nebunia noastra cronica, deci au fost multe momente in care am ras si am spus lucruri traznite asa, ca-n familie. Am facut si ceva contorsionism clasic, am sarit prin imprejurimi si am supravietuit cu doar doua becuri in bezna. Note inca nu s-au pus, dar probabil ca de maine se va incepe cu ascultatul serios si nu vom scapa prea usor.
De citit n-am sa mai prea am timp, pentru ca voi fi ingropata in teme/teste/concursuri/examene. Sper ca macar cateva pagini sa rasfoiesc asa, printre picaturi, fiindca am mai facut rost de cateva e-bookuri pe care as vrea sa le citesc totusi. Cu desenatul mai e cum mai e, seara mai apuc sa fac o schita, a doua seara o detaliez si tot asa. Diminetile vor deveni curand infernale, un amestec imposibil de caiete intregi pline cu lectii din care nu stiu nimic si teme cu gramada, plus referate & co, ca de, cu cat mai multe foi, cu atat mai bine. Cui ii pasa de paduri in afara de elevi?
Zapada a inceput sa se topeasca, e o mocirla oribila pe jos. Asta e cea mai urata parte a iernii. Pai ori e zapada, ori nu mai e, dar nu chestia asta intermediara care face mersul un calvar! Oricum, poate mai pica de undeva bafta sa ninga in stilul de anul trecut, sa mai stam si noi pe-acasa sau sa se mai amane datele la simulari si concursuri, ca prea vin toate gramada. De la sfarsitul lui ianuarie chiar ca-mi pot lua adio de la timp liber, weekenduri petrecute acasa si dimineti lenese. Am sa fiu bagata in priza la 220.
Sper ca voi aveti un orar mai lejer, iar daca nu, multa bafta cu simularile/testele/sesiunea/orice ascultare sau chestie de genul asta prin care mai trebuie sa treceti in timp ce strabateti minunatul drum spre cunoastere.

M-am pomenit si cu semnatura, ca asa e frumos :3  ->

3 comentarii:

  1. Deci bitch please, eu am nota la chimie. Cel putin asa zice lumea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bitch please please, nici n-ai terminat problema :))

      Ștergere
    2. Bitch please, asa mi se intampla de fiecare data.

      Ștergere

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!