26 decembrie 2012

Vocea Romaniei - Finala

In seara asta e finala la vocea ta, vocea Romanieeeei.
[Teo nu a ajuns in finala, vocea lui nu a fost destul de puternica sau iesita din comun sau... cine stie?]
Eu una n-am sa votez diseara. N-am de ce, din moment ce niciunul dintre finalisti nu mi-a atras atentia intr-un fel anume si, la urma urmei, nu tin cu nimeni.
Totusi, cred ca va castiga Vizi Imre. Mi s-a parut ca are priza la public, fiind mai ciudatel asa. Sper doar ca lumea nu va fi atat de incuiata incat sa-l voteze pe Scobitoare ala, din moment ce tipul are deja un trecut in muzica. E ca si cu Leonte, care s-a dus la misto iar la X Factor si l-au trimis aia mai departe. Julie e simpatica, si ea are priza la public si, pe langa asta, e singura fata din finala. Cat despre Nistor... omul nu mi-a atras atentia niciodata, la niciun live, nici macar la duel. Pur si simplu nu mi-a placut.
Sunt multi concurenti care mi-au parut mai buni. De exemplu tipul care isi facea hainele singur si a cantat "Still loving you", sau cel care a cantat "We are young". Dintre fete Feli mi s-a parut mai rasarita, pe celelalte nu le-am retinut.
Voi va uitati la Voce in seara asta? Aveti vreun preferat, ceva ceva?

Edit: Julie a castigat. Eeepic, bravo ei!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!