25 decembrie 2012

Virusi (?)

Blogul se incarca greu si... habar n-am daca e din vina computerului meu plin de tot felul de chestii gen virusi, viermi, gandaci si alte creaturi intunecate sau daca are prea multe gadgeturi si alte prostioare. Am mai sters cate ceva, am scapat de fulgii de zapada - R.I.P. - si am verificat gif-urile de mai devreme. Nicio imagine nu e virusata si, cum altceva nu ar putea fi, asta inseamna ca blogul e sigur. De ce zic asta? Pentru ca geniile de la Google mi-au impiedicat accesul zicand - pe romaneste - ca locul e infectat si ca imi poate omori bietul laptop inocent.
Dupa refresh-uri si "continuati pe propriul risc" am reusit sa intru. Si da, mi-am asumat riscul de a pierde tot ce am in PC datorita unor imagini miscatoare *sala inspira adanc, socata*. Emotionant, nu? Ar trebui sa se faca un film despre asta.
Deci, daca ati vazut si voi pagina aia mare si rosie de la Google care va scoate ochii cu incertitudinea sanatatii computerului personal odata cu accesarea umilului meu blog, nu va ingrijorati. Va asigur ca totul e ok.

Luati, ma, virusati-va cu Davidutu pana va scoate fum tastatura. 
Edit: Uite cu ce-mi stric eu a 100-a postare. Huooo, Chrome, rusinica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!