4 decembrie 2012

Sfarsitul Lumii

Era posibil sa nu scriu eu despre asta? Nu.
Pe la noi prin clasa se face mult haz de chestia asta, si doar exista si motive destule. E un nene mai nebun prin oras care spune in in groapa din spatele unei scoli este Iadul si ca sfarsitul lumii va veni dupa 33 de nopti si 52 de duminici, atunci cand vom vorbi unii cu altii, dar nu ne vom mai intelege.
In plus, avand in vedere ca mai sunt 17 zile pana la legendara Apocalipsa, se poate considera ca am intrat in zona zero, cand totul se schimba. Oamenii, natura, totul. Bineinteles ca e o mare prostie, dar este destul de haios sa-i vezi pe toti dandu-se de ceasul mortii ca n-au apucat sa-si traiasca viata si sa faca tot felul de lucruri.
Eu una nu cred deloc in ideea ca sfarsitul lumii vine pe 21 decembrie. La o adica, mai logic ar fi sa fie pe 12, ca doar ar fi 12.12.2012. Observati repetarea lui 12... magic, nu? Dar pe principiul asta sfarsitul ar fi putut veni pe 12 decembrie 1212, ca asa era si mai spectaculos.
Oricum am lua-o, numerologia si mayasii nu au cum sa prezica ceva atat de important. Bietii mayasi nu mai aveau piatra pe care sa continue calendarul sau se plictisisera, ca tot l-au facut pentru mii de ani. In orice caz, cand Apocalipsa va veni... n-avem de unde sa stim. Sigur, exista semnele din Biblie, dar parca in afara de micile cutremure din ultimele zile nimic nu seamana cu un semn apocaliptic momentan. Eu una cred ca am sa mor linistita de batranete sau alte cauze IN AFARA DE sfarsitul intregii lumi. La fel si copiii, nepotii, stranepotii mei si tot asa pana la finalul despre care, repet, nu avem de unde sti cand va fi.
Ce mi se pare cu adevarat ciudat e faptul ca unii oameni chiar cred prostiile astea. Era o imagine cu toate apocalipsele ce ar fi trebuit sa fie de-a lungul timpului si cu minunata constatare ca inca suntem aici, vii, intregi. Si, in ciuda faptului ca pana acum toate aberatiile celor care viseaza noaptea ca se "termina pamantul" s-au dovedit a fi false, lumea inca se teme. Adica ce aveau mayasii si prezicatorii de duzina n-aveau? Nu pot sa inteleg.
Pana una alta, daca voi credeti in asa ceva, sunt reduceri la pachetele pentru sfarsitul lumii in Rusia, deci ar trebui sa va grabiti daca vreti sa prindeti unele si sa va si ascundeti la subsol inainte de legendara zi de 21 decembrie.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!