31 decembrie 2012

Random chestiosenii

Da, poate ar fi cazul sa-mi retin comentariile pana maine sau ceva de genul, dar postarea asta nu o afecteaza oricum pe urmatoarea asa ca de ce mi-ar pasa?
Felicitati-mi logica de pui, stiu ca o merit. Si scuzati lookul blogului, de parca a explodat cresa pe pagina. E plina de scutece si biberoane si... eh, lucruri pe care tre' sa vi le amintiti din primii ani de viata. Momentan minunatul meu computer iubit si adorat nu vrea sa ma lase sa incarc noul fundal, ceea ce e ofticant pentru ca... ei bine, pentru ca am o gramada de patternuri dulci la propriu si figurat pe care mor - de nerabdare - sa le testez.
De-abia am terminat volumul doi din Jocurile Foamei. Epice, mai, epice. Stau de la 2 cu ochii in computer citind ca disperata. Cred ca ma apuc si de volumul trei, ca sigur il termin pana maine daca imi pun in cap. Totusi nu as vrea sa exagerez, ca daca obosesc nu mai inteleg bine ce citesc si ar fi pacat. Am si niste ebookuri in engleza prin telefon, dar m-am saturat de engleza. Je likes romana.
N-am de gand sa insir tot ce a fost misto anul asta, sau ce-am realizat, sau cat de extraordinar de mult m-am maturizat pe enspe mii de planuri. Cred ca e lipsa de chef si, daca nu e chef acum, la anul degeaba. Chiar, va vine sa credeti cat de putin mai e pana la anul? Mereu ma apuca gandul asta cu cateva ore inainte de miezul noptii.
Nu mai prea stiu ce mai doream sa zic, stiu ca o sa-mi petrec seara acasa, proptita in fata PC-ului ca tot forever alone-ul. E un chat dragut aici, vad ca s-au adunat deja cativa oameni, poate iese ceva simpatic pana la urma. Pentru noul an imi doresc lucrurile obisnuite, sanatate, noroc, alea alea. Clasicisme, dar am mai mentionat deja cheful lipsa, daca se accepta drept scuza.
Si totusi uitati-va cum aberez. Da, chiar am chef de aberat si nu-mi explic de ce. In general nu fac asta, prefer sa-mi canalizez cuvintele pe ceva mai util decat palavrageala cu mine. Eh, toti oamenii au momentele lor. Si daca tot spun lucruri random, am de gand sa nu mai intru pe blogul lui. Neeeah, mai intru o data ca ramas-bun chiar acum si dupa stop, ca deja ma lungesc stupid de mult. E un idiot, eu sunt prea curioasa si mai e si un anumit prost oarecum troll la mijloc.
Viata, taica, ce mai!

Right now... Yes.


2 comentarii:

  1. Şi eu tot pe calculator am citit Jocurile Foamei. Mă rog, n-am terminat-o, mă dureau prea tare ochii, dar merită, chiar şi de pe un ecran enervant de luminos :3
    Mulţu frumos pentru reclamă :* Eu de abia am reuşit să trec pe la chat. Cum a fost? :3
    Şi la mulţi aaaaani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am resuit sa o termin si merita intr-adevar <3 Chat-ul a fost dragut, n-am apucat sa stau pana tarziu, dar la un moment dat se adunase lumea si chiar incepusera niste discutii interesante :]

      Ștergere

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!