23 decembrie 2012

Leapsa de Craciun

OK, asta e veche de un an, dar mi-a placut mai mult decat cea facuta de site-ul ala de cadouri.


1. Un banc despre (Mos ) Craciun!
- Ce cadou vrei sa-i faci sotiei tale de Mos Nicolae ?
- Toata dragostea mea !
- Dar asta-i curata risipa ! De Craciun ce o sa-i mai dai ?

2.Să spunem că ti se îndeplinesc 3 dorinţe în ziua de Crăciun ,ce dorinţe ai vrea sa-ţi fie îndeplinite?
 Am vaga impresie ca daca le-as zice, nu s-ar mai implini :)

3.Ce cadouri ai vrea sa primeşti?
Pai mi-am primit cadoul deja si e exact ce voiam, deci...  

4.Poţi alege sa ţi se facă un cadou de la o persoană apropiată,dar nimic material.Ce ai alege?
Persoanele apropiate ma fac fericita prin simpla prezenta, nu cred ca as mai vrea ceva de la ele.

5.Mai crezi in Moş Crăciun ?
Nu. Toata povestea s-a cam dus de rapa cand mi-am gasit scrisoarea de Craciun intr-un dulap, in mijlocul lui iunie. Oricum toata ideea cu magia Craciunului isi pasreaza farmecul.

6.Aţi făcut vreodata îngeri de zăpadă ?
Doar in fiecare an.

7.Unde iţi petreci Crăciunul?
Acasa, cu familia, la caldurica. Mi se pare cel mai frumos mod in care iti poti petrece Craciunul.

8.La ce varsta şi cum ai aflat cine iţi lasă cadouri sub brad ?
Am mentionat mai sus. Si, daca la inceput nu intelesesem cine imi lasa de fapt cadourile, lucrurile s-au lamurit cand am reusit sa sustrag niste informatii de la tata - fara sa-l fac sa-si dea seama ca le divulga, normal.

9.Împodopeşti tu bradul ?
Dap, desi de obicei am nevoie de ajutor cu instalatia fiindca bradul e mare, eu mica si beculetele incurcate rau.

10.În sufletul tău ,mai există spiritul sărbatorilor?
Spiritul sarbatorilor n-ar trebui sa dispara din sufletul nimanui, in fond el este cel care face fiecare sarbatoare mai speciala decat o zi obisnuita.

11. De Crăciun iţi place să dai sau să primeşti ?
N-am de gand sa fac pe adorabila si voi spune ca ambele imi plac in egala masura.

Am luat-o de aici.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!