22 decembrie 2012

Ganduri alandala... Again

S-a dus si Sfasitul, il asteptam pe urmatorul, desi ma indoiesc ca va fi mai mediatizat decat asta. Acum serios, cu totii stiam de legendara Apocalipsa din 21 decembrie 2012 inca de prin 2008.
Partea buna cu el... Mi-am primit cadoul de Craciun mai devreme. Partea neutra... Il primeam oricum mai devreme. Partea rea... De-abia sunt in stare sa scriu randurile astea, deoarece am niste santuri adaaanci si deloc placute in buricele degetelor mainii stangi.
Am zis ca in vacanta asta ma pun pe scris. Sontac-sontac am reusit sa scriu vreo 6 pagini si as vrea sa continui azi, sa termin vreun capitol si sa-l postez pe noua mea iubire - Wattpadul. Comunitatea asta e geniala daca facem abstractie de zona fan ficurilor, unde predomina 1D, J.B. si toate starurile supraestimate de la Disney. Am gasit acolo cativa oameni care scriu genial, cativa care au o imaginatie extrem de cuprinzatoare, cativa care au umorul in sange si altii pe care ii stiam de pe alte site-uri.
La noi a nins. A nins, frate, vreo trei zile si ceva. Zapada e destul de inalta, buna de-o bulgareala... Din pacate dedesubt stratul de gheata asteapta sa faca noi victime. Adaugand la asta metodele neortodoxe ale prietenilor cu chef de joaca, prefer sa raman in casa. Era vorba aia ca iarna fetele se spala mai mult pe-afara decat acasa, si chiar e adevarat. Ce bulgari inocenti dati oriunde numai nu in cap, ce dat cu saniuta... Mai nou grupurile de barbari dezlantuiti vaneaza, prind o victima - si numai una, in conditiile in care ei umbla in turme de cate sase - o arunca in zapada si o ingroapa pana incepe sa planga. Acum eu pricep, joaca-joaca, dar nici chiar asa.
Acum urmeaza o stire la care nu v-ati fi asteptat: e vacanta. Dap, astazi a inceput oficial vacanta - ca neoficial a inceput prin noiembrie - care va dura 3 saptamani. Sunt sigura ca vor fi scurte, deci as vrea sa fie si frumoase. Si cum pana la urma am acoperit toate punctele din lista mea pentru vacanta de vara, am decis sa fac si una pentru vacanta de iarna:
- sa nu ajung cu capul in zapada ( poate doar daca vreau asta, dar sunt slabe sansele )
- sa ma dau cu saniuta ca atunci cand aveam 5 ani
- sa dooorm
- sa mai lucrez pe la fizica si chimie, ca sunt sigura ca nu scap de ele
- sa invat niste acorduri bine/ sa fac legendarele bataturi
- sa citesc tot ce mi-am descarcat ( am facut niste provizii de toata frumusetea )
- sa scriu cel putin... 15 capitole la povesti sa zicem ( la toate, ca individual... grr )
- sa pierd vremea seara prin oras si sa fac multe poze
- sa-l tarasc pe unchiu' la focul de artificii de Revelion
Cam atat... presupun. In trei saptamani am sa verific lista si am sa vad daca am reusit tot ce mi-am propus. Asta daca-mi amintesc sa mai dau pe aici, bineinteles. Asa a fost si cu lista de vara: la finalul verii mi-am zis ca n-a fost cine stie ce, dar cand Mich mi-a amintit de lista am realizat ca imi atinsesem toate scopurile.




Un comentariu:

  1. "- sa scriu cel putin... 15 capitole la povesti sa zicem" - te sustin, te sustin :] >:D< asta in cazul in care nu stiai deja :))

    RăspundețiȘtergere

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!