13 decembrie 2012

Fuuu

Habar n-am despre ce as mai putea scrie aici. Sunt destul de prinsa in citirea unei trilogii care mi se pare ceva mai buna decat modul in care o prezinta mai toata lumea, iar la scoala materia se aduna si timpul se scurteaza, in ciuda faptului ca in preajma vacantei atmosfera ar trebui sa fie mai lejera.
In ultima perioada m-am straduit sa ma reapuc de scris, ideile au dat navala la toate povestile, dar din nou timpul si-a bagat coada si a alungat tot cheful. Inca mai scriu cate ceva, cateva randuri pe zi, dar nu e cat as vrea si asta ma cam deranjeaza.
Blogul e in paragina, realizez asta si uite asa mai adaug o chestie la lista cu ceea ce trebuie sa schimb. Insa chiar nu am idei, mai ales ca m-am saturat sa aberez despre ce fac, ce dreg si toate cele, iar alte subiecte nu gasesc tot din lipsa de timp. Momentan ma multumesc cu postari scurte si cam fara sens, doar-doar o mai ramane ceva activitate pe aici. Sper ca odata cu venirea vacantei am sa pot sa adaug cate ceva nou, vreo recenzie de carte/film/orice altceva, vreun text scurt... Ramane de vazut.

Voi ce mai faceti? :)



Un comentariu:

  1. Ma uit la tine cum nu dai numele trilogiei. Doua cuvinte: 50 shades.

    RăspundețiȘtergere

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!