18 decembrie 2012

Dupa serbare

In seara asta a fost extraordinara serbare de Craciun a minunatei noastre scoli. Trei sferturi din numere au fost identice, dar IDENTICE cu cele de anul trecut, ca deh, e criza de imaginatie in lume. Ca de obicei, coordonarea a scartait, nimic nu a fost spectaculos... de fapt, totul a fost destul de urat - ca sa nu zic naspa, desi naspa descrie mai bine situatia -. Bine macar ca am putut face haz de mai toate numerele, asa ca am ras din plin. Chiar daca am avut un intrus pe aproape, nu ne-am abtinut prea mult. Chiar astept sa vad ce va spune maine, am deja niste scuze pregatite, asta doar daca nu ma taie capul sa-i spun adevarul adevarat.

Oricum, ideea principala ar fi aceea ca am realizat ca Dumnezeu inzestreaza pe fiecare cu cate ceva. Si, daca nu da minte, atunci da ori frumusete, ori voce, ori talent la dans. Cam asta e concluzia la care am ajuns azi. Oricine nu se remarca prin rezultate - la olimpiade, la sport, la ceva de genul asta - iese in evidenta prin voce sau dand din maini si picioare. Deci cum spun, dau frate oamenii din gura si din membre ca si cum ar fi programati. Ai voce, esti bomba sexy, te pricepi la unduit corpul si la dansat Zumba & co. ( de celelalte nu ma leg de scarba )? Esti senzational/a!
Acum eu stiu ca pe o parte se da si pe alta se ia, deci cu cat mai multe calitati, cu atat mai multe defecte. Asa ca nu ma incalzeste cu nimic ideea ca altora li se da atentie pe degeaba. Da, cant ca o broasca sufocata si bagata in acid sulfuric si da, uneori dansez ca un mop dat pe turbo... Si sunt mandraaa. Pentru ca reputatia pe care o am, asa mica si parlita cum e ea, e destul de curata. N-ai sa vezi ca se spune cine stie ce despre cei ca mine, nici ca ne lasam dusi in tot felul de situatii neplacute... Cu cat mai invizibil, cu atat mai linistit!
Sunt putini cei care ma cunosc asa cum sunt, iar aceia ma considera putin dusa. Poate asa sunt. Si tocmai de-asta nu vreau sa ma dezlantui in fata intregii lumi, pentru ca stiu ca multi ar fugi incotro apuca, iar din cauza altora as intra in belele. E mai bine sa fac parte dintr-un grup micut in care sa ma manifest cum am chef, decat sa trebuiasca sa-mi urmaresc fiecare pas de frica ca " Vai, ce-o sa zica lumea ca am un strop de apa pe fuckin' cizma? Dar ca am schimbat doua vorbe cu nu-stiu-care-om-care-a-facut-nu-stiu-ce?". Ma enerveaza gura lumii, mai ales ca, din ce o ignori, din aia devine mai mare si mai rea.

In alta ordine de idei, m-am facut roscata ~ Vis devenit realitate - macar temporar -. Mereu am vrut sa fiu roscata cu ochii verzi si... pam pam, am reusit in sfarsit, deci momentan sunt asdfghjklzxcvbnm chiar daca m-am oripilat de cateva ori de-a lungul zilei :))


* Urmatorul lucru pe lista, desi pana la 18 ani ma multumesc cu cele facute cu pixul *


2 comentarii:

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!