20 decembrie 2012

Chucky pe Faisbuc

Bun, acu' tre sa fac un tur de forta al tuturor locurilor pe care le stiu. Dupa ce mi-am expus punctul de vedere in legatura cu una din povestile alea geniale despre care ziceam in postul anterior, o tanara speranta a Romaniei s-a gasit sa-mi adreseze niste vorbe de o inalta intelepciune, astfel incat mai nou as putea fi partea dorsala a corpului omenesc. *a se insera un chicotit ironic*
Pustoaicele astea de 10 ani care n-au in cap decat 1 Direction si BlaBla Band devin enervante. N-ai voie sa spui un cuvant ca sar toate pe tine facandu-te proasta, cand ele nici nu stiu sa scrie corect. E ceva aberant, dar na, e cruda realitate a zilelor noastre. Si una - fiti pe faza - s-a gasit sa-mi spuna mie ca povestile cu fir narativ sunt pentru copiii mici si ca nu stiu despre ce vorbesc. Ignoram partea a doua a frazei, dar prima... Facepalm. Cat de stupid sa fii sa spui asa ceva? E ca si cum numai in Alba ca Zapada sau in Capra cu trei iezi exista un sir logic al evenimentelor, in timp ce in adevaratele carti totul e alandala. Acum eu inteleg ca gandirea superioara a acestor specimene le face sa creada ca ceva in genul a ceea ce scriu ele chiar poate fi publicat, dar nu pricep de unde inteligenta de a spune o asemenea perla. Oricum nimeni n-o s-o contrazica pentru ca sunt in grupuletul lor incult, dar ma enerveaza ideea ca tocmai una ca ea s-a gasit sa-mi conteste mie cunostintele de limba si literatura.
Revenind, o alta mi-a zis ca sunt varza, ca nu voi avea niciodata izbitorul succes al tipei care scrie si, ca atunci cand o poveste de-a mea va fi ataaat de cunoscuta ca opera de care m-am legat voi avea dreptul sa comentez. Cateva linkuri mi-au trecut repde prin cap si m-au cam mancat degetele sa i le dau, dar m-am abtinut. In schimb, am decis sa-mi fac si eu o pagina de Facebook, pe care sa postez ce ma taie capul. Si, pentru ca nu vreau sa intre in cercul paginilor acestor deosebite fiinte din Romania, am decis sa postez numai chestii in engleza, alaturi de Mich.

*liber la ras*

3 comentarii:

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!