5 decembrie 2012

Amintiri

De fiecare data cand te uiti la TV sau pe YouTube sau la diferite filme vezi oameni care fac lucruri traznite, care par a trai viata la maxim si care, aparent, isi petrec fiecare clipa a existentei distrandu-se. Si atunci, inevitabil, fiecare dintre noi isi zice ca ar putea face ataaaaatea lucruri si totusi nu incearca. De ce? Pai ba pentru ca e periculos, ba ilegal, ca deh, motive sunt cu duiumul.
Ideea principala ar fi aceea ca, desi vietile multora dintre noi ar putea parea plictisitoare, in realitate fiecare isi poate aminti cateva momente deosebite, fie ele amuzante, romantice, infricosatoare sau mai stiu eu cum. Si, daca ar fi sa tragem o linie si sa le adunam, am realiza ca de fapt fiecare are o viata plina de clipe speciale. Deoarece asta e blogul meu - e al meu, nu? da? bun - am sa enumar cateva chestii pe care mi le amintesc si pe care nu cred ca am sa le uit vreodata, fiindca atunci cand s-au intamplat m-au facut sa traiesc diverse emotii cat se poate de intense.

In clasa I, intr-o minunata zi de toamna in care iesisem la o plimbare romantica cu restul clasei prin parc, am fost ceruta in casatorie de baiatul pe care - culmea - voiam si eu sa-l cer in casatorie. Daca asta s-ar fi intamplat recent ar fi fost stupid, dar gandindu-ma cat de mica si inocenta eram, mi se pare ceva destul de dragut. Ca am realizat de-abia printr-a sasea ca sunt logodita si ca a trebuit sa ne despartim e o alta poveste, dar am ramas prieteni.
Vara trecuta am alergat, tipat si facut toate prostiile posibile in ploaie, ramanand uda pana la piele timp de ore bune si alergand, la propriu si figurat, dupa marea iubire a vietii mele (pana acum). Pacat ca cineva a stricat tot. Fara resentimente? Ba cu destule, ca asa ne-au facut mamele noastre.
Tot pe atunci stateam intr-o tabara la etajul unu si ma cataram pe pervaz, stand ca pe banca cu picioarele in gol de parca dedesubt, la nici un centimetru, ar fi fost un nor pufos si plin de fericire pe care as fi putut sa cad. Mare pacat ca toate pozele din vara aia s-au sters.
Vara asta am jucat poker pana la 3 dimineata, imbracata ca un dealer si cu poker face-ul la purtator, totul la etajul 10 al unui hotel. Apoi, in ultima seara, cum jocul de Mafia se incheiase si numai de somn n-aveam chef, ne-am pus pe un joc cu provocari si carti, unde am facut niste chestii din cauza carora ma trec toti fiorii cand ma gandesc. Partea mai urata e faptul ca un geniu - hai, doi - au filmat o anumita faza si m-au torturat toata ziua urmatoare cu ea. Pana una alta am reusit sa sterg filmul, chit ca mi-am umplit parul de Pepsi si a trebuit sa ma spal pe cap si sa ma usuc la un uscator de maini.
De pe la scoala am multe momente memorabile, cu replicile aferente. N-am sa pot uita luptele intre fete si baieti, momentul in care s-a facut un munte uman in spatele clasei si cei care au nimerit la baza mai ca s-au sufocat, toate zilele in care o faceam pe Blq sa planga tragand-o de obraji, plus toate fazele in care am scapat la limite, cu ajutorul unui noroc chior.
Alta chestie pe care nu o pot uita - si habar n-am de ce - e faptul ca atunci cand invatam in localul vechi de tot asezam pe scari si ne dadeam drumul, alegandu-ne cu niste vanatai nasoale de tot. Si totusi, nu ne opream pana nu se suna. Tot in acea perioada, ne jucam de-a Spioanele sau de-a tipele din H2O in baia fetelor, facand tot felul de vraji si miscari. N-am sa uit ziua aia in care era batalia finala in H2O, eu eram Charlotte si purtam treningul ala afurisit si roz, iar dupa ce am pierdut am mers in clasa sa sar capra peste colegii nevinovati.
Cred ca ati prins ideea. Fie ca e scoala cu toate poznele ei si raspunsurile sarcastice care ne costa mult, fie ca e vacanta in care scriem povesti tampite sau lipim vata de zahar de tufisurile din parc, fiecare zi din an poate rezerva surprize extraordinare, si de aceea trebuie sa fim cu ochii in patru si sa fim intotdeauna deschisi la noi provocari, pentru ca niciodata nu putem sti ce amintiri grozave ies din ele.



Un comentariu:

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!