23 noiembrie 2012

I'm not normal, I'm... me.

*Remarcati poza situata inainte postarii, in direct si in reluare*

Acum, n-am sa spun ca nu-mi plac pozele de genul asta fiindca as minti. Totusi, sa le vad pe tipele carora aranjatul pentru poza asta le-a luat cateva ore ma cam deranjeaza. E ca in imaginea cu "I'm not supposed to be normal, I'm supposed to be me". Pai fiti voi oameni buni, nu va dichisiti atata. Ca exemplu am sa ma imbrac iar ca ieri si-am sa-mi fac o poza pe terenul de sport. O sa fie graitor.
De ce?
Pai pentru ca ieri m-ati fi putut admira pe holurile scolii si in curte intr-o minunata pereche de cizme cu toc de 8 cm, asortate cu o pereche de pantaloni largi de trening, o camasa alba si o cravata. Va dati seama ce gusturi rafinate pe mine. Am atras priviri si, desi majoritatea erau infiorati de ceea ce vedeau, ma pot mandri cu faptul ca nu m-a deranjat deloc acest lucru. Nu ca stilul boschetar ar fi vreo moda sau ceva, dar lenea din mine devine din ce in ce mai mare si mai creativa. Sunt mandra de ea.
Pe langa asta, am dansat cu Googga la sport - watch out lume, Googga a dansat! - Brasoveanca si chestia cu trenuletul unde trebuia sa sarim tinandu-ne de mana. A fost epic. G., esti cea mai tare dansatoare ever. N-am mai ras atata demult.
Dupa ora - remarcati ca mereu e cate ceva dupa ora de sport - ne deplasam pe terenul intunecat si pustiu facand pe fotomodele, strambandu-ne si tipand tot felul de chestii. Nu cred c-am sa uit prea curand cum, impreuna cu Mich, mergeam ca-n Gangnam Style strigand "Libertateeeee, ce smechera e scoala pe intuneeeeric".
Ca de obicei baietii se schimbau in clasa - da, au vestiar, dar nu, nu-l folosesc -, dar am intrat peste ei pe motiv ca n-au nimic ce noi n-avem - ok, nu e chiar asa, dar ce era sa zic? -. S-a stins lumina in clasa, am inceput sa ne batem, ciupim si speriem unii pe altii, apoi ne-am trantit pe postament si am urmarit spectacolul din spatele primei banci de la fereastra, unde un grup de colegi desfasurau activitati dubioase.

De ce am scris asta? Habar n-am. Locul asta e ca un fel de jurnal sau, mai bine, de carnetel cu de toate.

Un comentariu:

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!