19 noiembrie 2012

I looooove you

Am chef de sentimentalisme. Daaaa, am atata chef sa fiu sentimentala.
Mia, Guga, va iubesc. Ok, iubesc muuulte persoane, dar parca in seara asta va iubesc pe voi altfel decat o faceam pana acum. De ce? Fiindca mai mereu sunteti acolo, gata de-o ciondaneala, cearta in toata regula, bataie... sau ca sa ma sfatuiti in diverse probleme, dar asta mai rar. Voi nu dati sfaturi, voi treceti la actiune.
G., acel PM m-a traumatizat, n-ai ce-mi face, o sa-mi revin. Nu ma deranjeaza deloc aberatiile tale adorabile in legatura cu GACB-ul, doar SMS-urile date la 11 noaptea si oamenii ciudati cu care te imprietenesti ma zgarie putin pe creier. Eu trebuie sa fiu singura ciudata din viata ta :))
M., potato. Esti epica, desi ma supara ca vii pe tocuri ca sa fii mai inalta decat mine. Dar trecand peste, esti tipa cu care pot sa rad, pot sa fiu si serioasa, tipa care e ba aiurita, ba matura, care e mereu acolo cand trebuie sa ma descarc sau sa planuiesc ceva.
Fetelor, sunteti tari. Si n-am innebunit, mai am putin.
Imi trece pana maine.


Un comentariu:

  1. Aaaww, merci. Si eu te iubesc, Chuck, dar n-o sa scriu o postare despre asta prea curand, ca sa nu se oftice Blanket ca am scris-o inainte de postarea despre ea.

    RăspundețiȘtergere

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!