13 noiembrie 2012

De servici la pitici

Asteptati o clipa, va rog.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Multumesc. Cred ca va trebui sa apelez din nou la vasul plin cu apa in care sa tip, pentru ca vreau sa scap de toti nervii pe care i-am adunat azi. Stai la cei mici they said, va fi usor they said. They lied. Copiii mici sunt enervanti. Nu-mi placea cand unul mai mare spunea asta, dar acum inteleg ca avea dreptate. Copiii mici sunt enervanti cu spume.
Cele 10 minute de recreatie compensau generos cele 50 de minute in care era liniste totala. Pustii aia nu cred ca respira. Doar tipa si dau din maini si picioare. Nici fetele nu-s usi de biserica, se bat cu baietii si fac o panarama destul de mare ( da, si eu ma bateam cu baietii si da, eram groaznica dar nu, nu-mi pasa ), dar au fost cativa tineri - ca sa par si eu baba - care m-au calcat pe bataturi rau de tot.
Cand eram de varsta lor - ca sa par iar baba - eu nu indrazneam sa zic nici o vorbulita unora cu 4 ani mai mari, daramite sa-i injur sau sa incerc sa-i lovesc. Generatiile noi sunt din ce in ce mai stricate, TV-ul e de vina, vorba lui Bogdan.
In sfarsit, tupeistii aia pitici m-au pus la incercare. Le-am dat vreo doua replici sarcastice, dar erau prea inculti pentru ele, asa ca am inceput si eu sa vorbesc pe limba lor si sa-i sperii. Ok, poate i-am si mangaiat de cateva ori, dar o meritau. Copiii chiar sunt culmea. Se dau smecheri si, can te faci putin spre ei, fug pana in coltul opus al scolii.
Am stat cateva minute cu o clasa, l-am facut de tot rasul pe un pitic ce se dadea smecher, i-am despartit pe cei care se bateau sau se calareau - da, ati citit bine - si m-am dezlantuit cand au exagerat. Bietul pitic blond, l-am alergat prin toata scoala si prin clasa lui, iar dupa brunet m-am dus si-n baia baietilor, totul pe fundalul genialului meu strigat de lupta care echivala cu un "S-a zis cu voi, gandacilor!". Nu mi-e jena defel sa intru in baia alora, mai ales ca e numai a celor de clasa a cincea.
Soneriile din scoala veche sunt naspa. Nu ca ar mai tine careva cont de faptul ca s-a sunat, dar totusi! Plus ca picii impertinenti au invatat injuraturi si semne, unde mai pui ca eu eram una si ei peste 100... Eh. Zi grea. Macar m-am relaxat putin atunci cand, dupa ce le-am zis vreo 5 minute non stop sa nu mai alerge, am inceput sa alerg si eu cu ei. Dor de tinerete, cand eram si noi niste pitici hiperactivi si oarecum inocenti.
Pana una alta copiii au fost haiosi cand au incercat sa stinga lumina sau sa se puna bine cu mine ca sa faca ce vor. Mici si ei. Mici si rai.

Da, era ceva de genul asta :))

6 comentarii:

  1. Ti-am spus eu!
    Si tu nu, Batman, ca tu stai numa' cu muncitorii, ca e in renovare. Mama ei de karma.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-am zis ma de muncitori, nu fii rea :)) Nici nu stiam ca-i in renovare pana n-am intrat o.O

      Ștergere
    2. Eram in nu stiu ce ora dupa ce a zis diriga ca faci tu in locul Ioanei si ti-am zis ca e nasol la aia mici ca fac scandal maxim si tu ai zis ca nu face nimeni ore pe acolo, ca e in renovare. Si stiai, ca toata lumea stia, ca erau laboratoarele pline cu plozi.

      Ștergere
    3. Laboratoarele erau pline cu plozi? Wtf, numa' pe acolo n-am dat :)) Oricum ma contrazici degeaba, n-am stiut - pana n-am intrat inauntru - ca scoala aia e in renovare.

      Ștergere
  2. Mda... am trecut şi eu prin asta într-a opta. >.<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cea mai urata zi din semestru :)) La un moment dat toti trecem prin asta, dar parca devine din ce in ce mai rau.

      Ștergere

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!