15 noiembrie 2012

Constatare. De eu.

Dap, tocmai am gasit blogurile awesome ale unor wattpad-isti si, pentru ca Google-ul meu e un monstru rau, nu le pot accesa profilul fiindca in loc de iconul cu "Wattpad member, number of fans, iada iada iada" imi apar reclame. Perfect :/
Inainte de a ma abate prea mult de la subiectul in care inca n-am intrat, unele postari citite acum cateva minute m-au facut sa inteleg ca trec printr-o perioada din aia urata pe care cu totii au avut-o la un moment dat, perioada in care iti vine sa-l omori pe cel de care-ti placea fiindca s-a dovedit a fi un obsedat si jumatate ( Thanks, G. You the man ). Ce, nu sunt si altii care au trecut prin perioada asta? Bine...
Datorita acestui gand am ajuns si la altele, realizand cat de praf am putut sa fiu pana acum. Ba am ezitat prea mult, ba am stricat tot, ba a stricat altcineva tot ( Thanks, G. Anul trecut, sapca, Clementine, a? Ceva ceva? )... In fine, marele meu ghinion e ca nu-mi plac cei din apropierea mea pe o distanta considerabila. Nu, dom'le, mie mi se pune pata numai pe oameni intalniti in deplasari si, pana imi adun curajul de a vorbi cu ei, se termina deplasarea. Ceea ce e si bine si rau, mai ales ca uneori, judecand la rece, imi dau seama cat de tampita am putut fi ( Thanks, Panky. Without you, that game would have destroyed my dreams. ).
Oricum, in majoritatea cazurilor a fost ceva superficial, ceva gen: Aaaa, ce poker face zambitor epic *sau* Ce ochi frumosi *sau* Uite, tine cu Steaua!. Au fost vreo doua dati in care mie chiar mi-au placut oamenii aia, dar n-am prea avut ce sa fac. Din fericire ultimul nume de pe lista nu intra in categoria celor importanti... Dieeeee. I know you're reading this. And I know that you don't know that I'm talking about you.
Pana una alta raman tipa aia forever alone care s-a logodit in clasa I si care o da in bara de fiecare data.
I am adorable.


Un comentariu:

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!