8 noiembrie 2012

Astazi si numai astazi

Azi la scoala ne-am trezit in clasa cu o vrabie. O vrabie epica pe care am filmat-o, pozat-o si strigat-o cum am apucat mai bine. Ne-a parasit dupa o ora si ceva, dar totusi am petrecut impreuna un timp minunat. Mai ales cand s-a ascuns dupa dulap si era gata-gata sa fie strivita de niste genii. Sau cand s-a urcat pe boxa... Ce vremuri traiam acum cateva ore!
Mai apoi am inghetat la sport, am alergat, am sarit, am fluturat les camasi prin toata curtea... Apoi s-a luat curentul. Cele mai tari minute ale zilei. Ne plimbam pe hol cu telefoanele si strigam cum puteam: s-a luat fucking curentul pe fucking hooool si in fucking scoalaaaa! ( Fucking - suna smecher, nu? Nu? Oh well... )
Un coleg s-a ascuns dupa dulap ca sa-l "ia prin surprindere" pe un altul fiindca parasise clasa la sport si "nu ne protejase bunurile". Cand respectivul a intrat in clasa, colegul a sarit pe el cu un "Baiiii" epic si l-a mangaiat cu o sticla(de plastic, goala, nu va temeti). Dupa aceea au inchis iar lumina si asa am ramas pana a venit doamna profesoara.
Clasa noastra e de servici pe scoala, deci unii colegi nu vin la ore. Plus cazurile speciale, plus cei din spital... Meh, clasa e cam goala zilele astea. Dar compensam prin clasicele nebunii (ne)vinovate si adorabile. Asa suntem noi, niste ingerasi adorabili. Cornitele ne sustin aureola, atata tot.

Google afurisit, nu ma lasa sa dau follow la bloguri :)) Prietenasi, va trebui sa va multumiti cu my blog list-ul din dreapta pe moment, pana gasesc un mod de a urmari blogurile oficial.

I looooove this guy.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!