24 noiembrie 2012

Am dat in mintea copiilor

Joi a dat spiritul copilariei in mine si-n Mich. Motivul? Creioane epice cerate. Proprietarul? Blnkt. Asa ca am inceput sa mazgalim caietele tuturor in culori care mai de care mai traznite si, pentru ca asta nu ne-a ajuns, i-am cerut lu' Blnkt sa ne schiteze pe caiete niste creaturi ca-n cartile de colorat de la gradinita. Bineinteles ca am colorat fara sa tinem cont de contur si am adaugat "stelute si inimioale flumoase" peste tot. Eram exact ca niste copii de 3 ani, iar colegii au ajuns la concluzia ca e mai bine ca nu m-au cunoscut de la gradinita. Cred si eu, doar in timp ce fetele se jucau cu papusi, eu construiam roboti si avioane si ma bateam cu baietii.
In sfarsit, a intrat proful in clasa si ne-a anuntat ca s-ar putea sa avem inspectie la caiete. Da-i si rupe si sterge si distruge tot ce-am scris de la inceputul anului peste tot. N-am mai apucat sa scriu lectia cand mi-a picat fisa: daca vine vreun control o sa vada ca n-o am. Si da-i si abereaza ceva legat de ce-a zis proful. In tot timpul asta radeam de G., care a trebuit sa se duca sa arate tema de pe pagina mazgalita abstract si pe care scria mare Batman.
Pana la urma n-a venit nicio inspectie, deci am ramas cu caietele ciopartite si cu o gramada de foi pline cu perle si desene.
Admirati le opera de arta cu bucati din lucrarea lu' G. pe ea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!