11 octombrie 2012

Toamna vs. Teme

M-am saturat. As vrea ca scoala sa dispara dupa un colt imaginar si sa ramana doar toamna, libera, nepatata de teme si ore in care trebuie sa stam inchisi intre patru pereti si sa tanjim dupa ploaia de afara.
Poate de-aia nici nu mai e toamna ce era. Nu mai are cine sa se bucure de ea. Astazi, a inceput sa ploua in ora de istorie, dar fericirea n-a durat decat cinci minute. Nici macar recreatia nu am prins-o, ca sa putem iesi putin pe afara. Ce-i drept, sa stai ca un catel ud la ora nu e prea sanatos, dar cred ca s-ar merita macar odata.
Teancului de teme care provoaca groaza prin simpla existenta i se adauga toate testele initiale si paginile de lectii care se acumuleaza pe hartie... ca in creier e mai greu. Incerc sa retin macar la materiile principale, dar parca totul refuleaza si se arunca pe geam, disparandu-mi din minte ca prin magie. Sper sa mai ramana macar informatiile esentiale, pentru ca am sa am mare nevoie de ele anul asta si in anii care vor urma.
Eh, omul cat traieste invata.


Ziua de astazi a fost bomboana de pe coliva.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!