13 octombrie 2012

In weekend se viseaza...

Azi a plouat. Si a plouat frumos, mult si destul de linistit. M-am gandit cum ar fi sa ploua asa in fiecare zi, sau macar odata pe saptamana. Ar fi minunat sa planga cerul mai des, sa mai spele din rautatile lumii asteia nebune in care ne zbatem sa supravietuim.
E weekend. WEEKEND. In sfarsit, dupa atatea zile grele - 5 toate - e sfrasit de saptamana, libertate, somn, liniste totala... Si teme. Presupun ca nu vom scapa niciodata de ele.
Mi-am petrecut o zi intreaga motaind si incercand sa lucrez cate ceva pentru scoala. Din pacate caldurile latente nu sunt de partea mea, functiile sintactice fug care incotro apuca si calculele cu radicali si puteri negative sunt prea oripilante ca sa ma apropii de ele. Asa ca am sfarsit prin a dormi, vesnica rezolvare la toate problemele.


De maine seara incepem sa impachetam... Imi iau tot orasul dupa mine la Londra, ca asa e frumos. Eh, cate o calatorie din asta e benefica sufletului, chiar daca e doar imaginara. Ar fi ceva extraordinar sa-mi pot aduna toti prietenii si sa mergem acolo, sa bem ceai fierbinte stand sub niste umbrele negre si sa admiram Big Ben-ul in toata splendoarea lui.
Londra, grandioasa si mohorata, plina de viata, dar totodata rece... Locul visurilor multora dintre noi, asteapta-ne. Venim sa te cucerim si sa ne lasam cuceriti de frumusetea ta.


Un comentariu:

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!