18 octombrie 2012

Grrr

Stau si eu ca tot omul trist, obosit si dezamagit de lume si ascult ba "Treceti batalioane romane Carpatii", ba "Un actor grabit", ba alte melodii romanesti care sa-mi trezeasca anumite sentimente pozitive. Daca am sa continui asa, am sa trec in curand de la starea de tristete la cea de furie. Da, e o imbunatatire, chiar daca nu pare asa. Prefer sa fiu furioasa decat trista, prefer sa sparg lucruri decat sa privesc in gol si sa am acea stare neplacuta in intregul corp. Si prefer in mod clar sa-mi bag capul sub apa si sa tip pana obosesc decat sa inghit in sec.
Problema cu toata gama asta de emotii este ca, odata cu trecerea, trebuie sa schimb si niste factori externi pentru a ma acomoda. Cand sunt trista ascult numai muzica romaneasca veche si lenta. Nu va ganditi ca plang pe "M-a tot sunat, m-a tot sunat... Vara nu dorm... Era un boboc de fata". Asa ciudata nu sunt nici eu. Inca.
Aparent, totul e normal. Doar ca eu nu obisnuiesc sa ascult muzica romaneasca de niciun fel, de unde rezulta faptul ca sunt trista extrem de rar. De ce? Pentru ca prefer furia. Da, nu e bine sa fulgeri si sa trasnesti si sa te iei de cei dimprejurul tau pentru ca exista, dar printre regulile mele in viata se numara aceea de a nu ma intrista. Si cand asta se intampla, odata la 100 de ani, incerc sa scap de starea asta, pe care o urasc enorm, si sa trec la urmatoarea.
Daca reusesc sa fiu furioasa, asta e bine. Nu am timp sa analizez modul in care ma simt, fiind prea ocupata sa-mi fac scenarii sadice cu sursa problemelor mele. Si, cum scenariile sadice se fac numai pe melodii galagioase, niste metal sau screaming nu strica niciodata. De obicei asta ma linisteste in maxim o ora. Daca nu... e mai rau. Ideal ar fi sa pot adormi si sa ma trezesc fresh si sa iubesc din nou pe toata lumea... din pacate in viata putine intamplari se petrec dupa scenariul ideal.
Pana una alta, dupa toate aberatiile astea provocate de oboseala si de oameni, poate ca va intrebati de ce sunt asa trista, asa brusc, pe loc si dintr-o data. Pai motivul este... va las pe voi sa ghiciti motivul, pana la urma nu poate fi prea greu.

You could be the one, you could be the one for me...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!