8 octombrie 2012

De toate si din toate

Cum eu nu sunt o muritoare de rand, e clar ca nici computerul meu nu poate fi prea normal. Si surpriza: nu este. Din pacate, obiectul asta adorabil... sau adorabila, ca o cheama Betty, are o mica eroare care ma seaca de putere de fiecare data cand incerc sa gasesc o solutie.
Google-ul nu merge. Mda, suna ciudat, dar asta e adevarul. Toate site-urile merg, numai google-ul si google search-ul nu. Cum se explica asta? Nu se explica. Nu merge si atat.
Ok, hai sa nu fiu asa rea. Merge cand are chef. Nu ca ar avea chef prea des, dar tot e ceva. Si, pe langa site-ul mama, bineinteles ca nu merg nici anexele, gen codurile alea care sunt cerute mai noi inainte de a posta un comentariu pe blog. Am eu fata de robot si nu stiu? Anyway, chestia aia se dezactiveaza usor din setari, deci, daca aveti bunavointa de a o dezactiva, as ramane recunoscatoare :)

Schimband foaia, ziua de astazi a fost geniala. De dimineata ploua, cerul era cenusiu si vantul batea cu putere, ca intr-o adevarata zi de toamna. Chiar daca ploaia s-a oprit dupa cateva ore, fosnetul frunzelor si racoarea aceea atat de placuta au facut totul mai special decat ieri, cand ai fi putut spune cu mana pe inima ca e vara.
La scoala a fost bine, testul la istorie a mers destul de bine, celelalte ore au trecut repejor... Mai greu cu acomodarea, desi au trecut deja 3 saptamani. O sa trebuiasca sa o las mai usor cu computerul si sa ma pun pe citit, lucrat, etc etc... Mai ales ca din noiembrie incep concursurile. Din cate se pare, anul asta deschiderea va fi facuta de Cangurul la romana. Foarte bine, testele grila sunt bune pentru incalzire.
Pentru urmatoarea perioada as vrea ca totul sa ramana cum e acum, desi mai multe ploi si ceva frunze ingalbenite nu ar strica. M-am saturat sa ma gandesc la oameni care nu-mi intorc favorul, deci am sa ma concentrez mai mult pe colegi, mai ales ca este ultimul an petrecut impreuna. Cu invatatul ma descurc eu cumva, cat despre scris la povestile care au ramas in picioare... nu prea stiu. Nu pot sa scriu pe caiete, nu suport ideea, iar accesul la PC va fi restrictionat, deci o sa fie mai greu, mai ales ca inspiratia nu vine cand o chem eu.

Sper ca toata lumea are o toamna de basm. Daca nu, trebuie sa incerce mai din greu, fiindca implinirea nu bate la usa si se arunca in bratele oricui apuca. Spor la lucru!




Un comentariu:

  1. Chucky, Chucky, Chucky... Nu inteleg care e problema cu scrisul pe caiete. Mie mi se pare asa, nu stiu, romantic. Neah, romantic nu e un cuvant bun, dar are aerul ala inspirational. In fine, scrie si tu pe telefon.

    RăspundețiȘtergere

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!