21 septembrie 2012

Plouaaa

Unii oameni se entuziasmeaza fiindca e soare, altii fiindca ninge... Mie-mi place cand ploua. Si da, stiu ca a si nins prin diverse zone ale tarii, dar ce conteaza? Aici a plouat si e foarte bine asa.
M-am trezit eu frumos de dimineata, am ascultat putin sunetele de fundal din camera si mi-am dat seama ca ploua. Am sarit din pat si mi-am lipit nasul de geam, sorbind din priviri privelistea atat de monotona in alte zile, dar care acum capatase un farmec special. Picaturile de apa invaluisera totul intr-o ceata mobila. Era frig si aerul se improspatase. Am stiut in clipa aia ca asta avea sa fie o zi buna. Si am avut dreptate.
Din pacate nu mi-am permis sa merg pe jos la scoala si sa stau uda leoarca la toate orele, fiindca n-am vrut sa racesc fix acum, cand mai sunt doar 3 zile... Oricum frigul s-a instalat peste tot, inclusiv in clasa pe langa care un frigider e un adapost cald si placut. Nu s-a intamplat nimic special, cu totii s-au obisnuit cu trista idee ca a inceput scoala...
In clipa asta ploua. Si inca destul de tare, ceea ce mi se pare extraordinar. E grozav sa adormi pe o vreme ca asta, leganat de cantecul picaturilor de apa care biciuiesc obrajii pamantului... Hai ca o dau in poezie. Si nu vreau sa fac asta, fiindca talentul meu de nimic nu se compara cu o eventuala definitie poetica adevarata a ploii. Asa ca ma limitez la speranta ca vremea va ramane asa timp de inca vreo doua trei zile, ca sa intram cu totii cu adevarat in toamna.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!