12 septembrie 2012

Muzica

 Chucky loves Music  

Mda, probabil ca daca as putea, as asculta muzica zi si noapte, 25 de ore din 24, 8 zile pe saptamana si tot asa pana la unitatile de timp prea mari pentru a fi amintite. Pentru mine, muzica e ca o eliberare din cotidian. E un refugiu care ma ajuta sa-mi pun gandurile in ordine. Un element indispensabil vietii. Muzica ma inspira, imi da curaj, ma ajuta sa prind aripi si sa ma afirm in orice situatie.

Stiu ca nu sunt singura. Multa lume simte exact ceea ce simt eu, iar asta ma face sa-mi reamintesc cat de minunata este firea umana. Toti oamenii sunt unici si totusi... au atatea in comun. E un echilibru fragil care se pastreaza de la inceputuri si caruia trebuie sa ne supunem cu totii.


Trecand peste modul meu incredibil de a ma abate de la discutie si de a filozofa pe marginea legilor existentiale elementare, am de gand sa fac o serie de postari cu trupele mele preferate, singure sau impreuna. Va fi un mozaic muzical in care am de gand sa incorporez toate melodiile care ma ajuta in diferitele situatii. Poate am sa le clasific dupa momentele in care le ascult, dupa sentimentele pe care mi le transmit sau dupa gradul in care imi afecteaza urechile. Ramane de vazut. Pana cand am sa ma apuc de acest proiect, va las in compania unei melodii care imi reflecta starea de spirit actuala( in traducere, senzatia ca, desi sunt la pamant cu nervii acum, am sa-mi revin cumva ). Enjoy!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!