14 septembrie 2012

Leapsa de toamna

O leapsa draguta de toamna luata de aici.

1. Ce înseamnă pentru tine toamna?
Pentru mine, toamna e un anotimp al schimbarilor din foarte multe puncte de vedere. Natura isi schimba infatisarea, vremea se schimba, la fel si oamenii... E un anotimp in care frunzele mor, dar se pot naste noi prietenii. <3

2. Numește trei lucruri pe care-ți place să le faci în acest anotimp.

- Imi place sa urmaresc modul in care frunzele se ingalbenesc de la o zi la alta.
- Imi place sa vorbesc cu prietenii, pentru ca trecerea celor 3 luni de vacanta isi lasa amprenta asupra lor si conversatiile devin mai interesante.
- Imi place sa ma plimb in ploaie. E un sentiment extraordinar.

3. Care-i luna ta preferată de toamnă? De ce?

Septembrie. E prima luna de toamna, cand incep sa constientizez toate schimbarile ce se petrec in jurul meu si sa intru in starea de melancolie adusa de venirea noului anotimp. Pe langa asta, e si ziua mea :]

4. Povestește cea mai frumoasă experiență din intervalul septembrie-noiembrie.

E cam greu sa ma decid. In intervalul asta s-au petrecut foarte multe evenimente, fie ele frumoase sau tragice, asa ca sa fac o ierarhie mi se pare nedrept. Multe lucruri minunate se petrec toamna, fiecare dintre ele avand o semnificatie speciala si meritand sa fie catalogat drept "cel mai frumos".

5. Ce ambiții ai pentru toamna lui 2012?

Sa revin cu picioarele pe pamant dupa toata nebunia adusa de vara si sa ma descurc la scoala ca de obicei. Sperante ca ceva deosebit sa se intample nu am si nici nu vreau sa-mi fac. Nu vreau sa mai fiu dezamagita.

6. Scrie patru versuri - de la tine - în legătură cu toamna.

Vino la mine, toamna!
Hai sa dansam cu frunzele cazute.
Ramai cu mine, doamna!
Si canta-mi oda viselor pierdute.

~Inspiratie de moment


7. În viziunea ta, care este cea mai frumoasă experiență ce se poate trăi în acest anotimp?

O experienta caracteristica toamnei este, dupa cum am mai spus, mersul in ploaie. Sa simti racoarea intepatoare a apei pe piele in timp ce admiri frumusetea anotimpului mi se pare o senzatie extraordinara pe care merita sa o traiesti macar odata pe an.

8. Ce crezi că definește cel mai bine toamna?

Sunt convinsa ca exista multe imagini si sunete care pot defini bine toamna dar, dupa parerea mea, sentimentele care insotesc acest anotimp il definesc complet. Melancolia adusa de caderea frunzelor, usoara instabilitate emotionala adusa de vremea schimbatoare si multe alte senzatii speciale, care impreuna alcatuiesc o definitie a toamnei, unica pentru fiecare om.

9. Te-a atins vreodată melancolia toamnei și starea generala specifică ei?

Starea generala specifica toamnei ma atinge in fiecare an, fara exceptie. Oricat de vesela si plina de viata as incerca sa par, pana la urma un strop de tristete reuseste sa se strecoare si sa-mi schimbe putin felul de a fi.

10. Un aspect negativ al acestui anotimp.

Dureaza prea putin si nici macar nu mai e ce-a fost odata. Acum, doua luni din toamna e cald ca vara, iar in ce-a de-a treia trecem in extrema opusa si incepe sa ninga.



2 comentarii:

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!