24 septembrie 2012

La multi ani mie

Dupa cum sugereaza titlul postarii, acum fix 14 ani micuta Chucky facea ochisori. Si cum nimeni n-are habar de ziua mea, am sa-mi urez singura un "La multi ani!" mare cat casa. Si masina. Si restul orasului.
La implinirea a 14 ani imi doresc o poza de buletin reusita ( adica o fata cat de cat umana, care sa nu arate ca si cum m-ar fi calcat un tractor nervos ).
In ciuda intregii chestii cu "esti tanara, inca nu stii ce-i viata", pot afirma fara vreo urma de indoiala ca am trait destule. Poate ar fi cazul sa fac un bilant, dar n-am chef sa ma laud cu numarul de inimi frante, genunchi juliti, lacrimi varsate si saptamani de ras. Nu, e destul ca le stiu eu si ca imi amintesc de ele cu drag, chiar daca au fost intamplari fericite sau mai putin fericite.
Ce va fi de acum inainte habar n-am. Dorintele mele sunt aceleasi dintotdeauna, cu mici modificari. Pacat ca unele dintre ele nu prea au sanse sa se indeplineasca. Totusi, pentru cele plauzibile va trebui sa dau tot ce am mai bun, ceea ce mi-am si propus sa fac. Vom trai si vom vedea.

Oare el imi va ura la multi ani?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!