16 septembrie 2012

Incepe scoala. Yay.

S-a terminat vacanta sau, altfel spus, incepe scoala. La naiba, la naiba, la naiba. Tre' sa recunosc ca inima mea e rupta in doua in momentul asta: o parte ar vrea ca vacanta sa nu se mai termine, iar cealalta parte isi doreste cu ardoare sa inceapa scoala. De ce? Ca monotonia asta afurisita sa fie distrusa. M-am saturat sa fac aceleasi lucruri in fiecare zi, fara niciun element de noutate. Si, pe langa asta, imi e dor de dragutii si inocentii mei coleguti de clasa. S-ar putea sa avem aceeasi sala ca anul trecut... Noroc chior, ce mai!
Trecand peste nostalgia care se impune la finalul unei vacante de trei luni, imi si inchipui ziua de maine: merg frumos la scoala alaturi de prietenii clasici, intru in clasa si tip un "Helau, pretenasi" ca-n desenele animate apoi, dupa caz:
* Daca in clasa se afla un profesor, imi cer scuze si ma tarasc in banca.
* Daca in clasa nu se afla un profesor, ma asigur ca nimeni nu s-a asezat in banca mea si incep sa vorbesc cu toata lumea.
Indiferent de caz, daca banca e ocupata, va exista o problema >:)

Schimband foaia, in sfarsit e innorat pe aici. Doar doar o ploua, ca sa zic si eu ca a inceput toamna din toate punctele de vedere. Cu mica mea obsesie pentru acest anotimp, cativa stropi inofensivi de apa nu ma satisfac deloc. Sper totusi la o ploaie torentiala frumoasa astazi, sa ma incarce cu energie pentru ziua de maine.

Daca incepe scoala, adios blog, cel putin in timpul saptamanii. Poate ca in weekenduri voi mai putea sa postez, aceeasi situatie si cu serile mai libere. Vreau sa dau 200% anul asta ca sa-mi ating scopurile. Totusi, pana maine am sa mai scriu cate ceva si am sa programez postarile pe parcursul mai multor zile.

Sper ca ati avut toti parte de o vacanta de vara minunata si va doresc numai note bune in noul an scolar!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!