7 septembrie 2012

I'm sooo over it

Am de gand sa iau toate planurile pe care le-am facut in ultima vreme, sa le arunc in foc, apoi sa iau cenusa si sa o imprastii in lumina unui apus de toamna, intr-o ploaie lina, pe o campie full de frunze vestejite. Dupa aceea ma voi intoarce acasa si voi papa friptura de pui.
Mda, n-am logica, nici coerenta si nici idei umane, dar asta nu ma impiedica sa rabufnesc. Niste amarate de glume s-au dovedit a fi reale, lucrurile care imi pareau imposibile s-au adeverit... Ok, ce urmeaza? Sa ma ciupeasca o gaina de cap? Sa-mi bage fulgi in ochi? Sau poate sa astept ca toate cosmarurile mele sa vina la viata si sa ma bantuie pentru ca am avut curiozitatea prosteasca de a sonda adancurile fiintei umane? Ce-i drept n-am ales o fiinta prea stralucita, dar hei! toti gresim. Si trebuie sa recunoasteti ( voi, cei care stiti despre ce vorbesc ) ca la prima vedere persoana in cauza era epica. Talent, drama, mister si toate celelalte lucruri care-mi plac mie in general.
Apoi au aparut gusturile ciudate. Am trecut peste, am zis ca nu-i nimic. Cautasem ( cu incredibilul meu talent de detectiv ) mai multe detalii, dadusem peste o coincidenta extraordinara si-mi spusesem ca e destinul, ca trebuie sa fie destinul!
Dar lucrurile stranii nu inceteaza aici. Am continuat sa descopar din ce in ce mai multe detalii oripilante, incurcaturi demne de o telenovela indiana. Incet incet am realizat ca poate presupunerile glumete nu erau chiar asa de improbabile... Totul a culminat cu o descoperire tragico-amuzanta care m-a scos din minti si m-a facut sa realizez ca viata asta tampita nu rezerva nimic bun celor curiosi. Nu, dom'le, tre' sa stai in banca ta si sa te astepti sa fie bine. Iar daca nu, soarta!
Anyway, chiar daca lucrurile n-au stat cum m-am asteptat eu si probabil ca nici nu vor sta asa de-acum incolo, sunt 6 miliarde de oameni pe lume si deja am pus ochii pe cativa :))
In incheiere, doresc sa multumesc tuturor gainilor care mi-au luminat calea.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!