25 august 2012

Today

Ziua de azi a inceput normal, s-a desfasurat normal si s-a terminat normal, asa ca habar n-am de ce simt nevoia sa scriu despre ea.
M-am trezit de dimineata ( m-am spalat pe maini pe fata :)) )...
Am vorbit cu Googga iar si iar si iar, am desenat tot ce m-a traznit capul sa desenez si am pierdut cu succes vremea pana la 5.
Am vazut-o si eu dupa doua luni intregi pe adorabila de Blanket, care a ramas una si aceeasi. Am reusit cu succes sa-l atragem in capcana pe micutul Lucifer ( dragut caine, dragut de tot ) si sa-l indopam cu popcorn in timp ce admiram miresele, apoi am inceput sa mergem fara tinta prin oras.
" O sa mori de cancer la plamani!" Mda, ce pot sa spun, gogosica poate fi buna si rea in acelasi timp. Mare pacat ca de fiecare data eu pic nasol si ca in final tricoul meu a fost plin de apa, suc si... saliva de om (?) apartinand... unei alte etnii.
Dupa ce toata aventura asta extraordinar de normala a luat sfarsit, l-am vizitat pe bunicul, sfarsind prin a vorbi timp de 10 minute cu motanelul ( Care, doar ca o idee, nu e o pisica. Nu, n-am luat-o pe ulei atat de tare incat sa vorbesc cu o pisica ). Il iubesc pe omul asta siii iubesc rasul lui malefic. Mai ales cand se aude dintr-un cimitir cu vulpi.
Am indepartat substantele necunoscute de pe fata si acum sunt in misiune de cercetare, desi imi pica ochii de somn. De asemenea, am avut o extraordinara revelatie in legatura cu ceva, sau cineva care nu e cum ar trebui.
Ca o concluzie, am trait si eu cum am putut prima parte a ultimului weekend din aceasta vara. Maine o sa dorm ceva mai mult si am sa lenevesc mai rau decat de obicei, ca asa e frumos.

P.S. Tufisul cu vata de zahar rules.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!