18 august 2012

Originea numelui

Multi dintre voi m-au intrebat ( bine, de fapt nimeni nu a intrebat ) de unde si pana unde numele de Chucky. E o poveste lunga, deci luati un loc si niste inghetata.
Totul a inceput... Bine, habar n-am cand a inceput totul, cert este ca am postat pe Facebook o poza cu mine aratand mai... speriata de bombe si imediat o colega ( oscilez intre doua persoane, habar n-am care din ele a zis) m-a comparat cu Chucky. Si asa mi-a ramas porecla pana in zilele noastre.
Pana la urma povestea n-a fost atat de lunga, dar a meritat pentru inghetata :)) Oricum, ma aseman oarecum cu personajul Chucky, desi tind sa cred ca nu sunt chiar o sadica incurabila sau vreo papusa zgariata si cu fata facuta praf. Nici macar roscata nu sunt. Desi porecla asta nu e utilizata prea des ( de fapt, n-am mai auzit de nimeni care sa o aiba ), m-am obisnuit ca prietenii sa-mi mai spuna asa si ca o anumita persoana ( bunaaa ) sa-mi scrie intotdeauna "Ciachi" in loc de numele adevarat.

P.S. Cam multe paranteze in postul asta, nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!