17 august 2012

Clasa a opta

Cum vacanta trece de parca nici n-ar fi fost, e timpul sa ma gandesc putin la ceea ce ma asteapta in clasa a opta. Faptul ca in mai putin de o luna incepe scoala nu-i un capat de tara, dar gandul ca asta e ultimul an petrecut in scoala generala imi da ceva palpitatii. De ce? Din cauza examenelor, a tezelor unice sau cum s-or mai fi numind si, nu in ultimul rand, pentru ca e ultimul an petrecut alaturi de colegi. Pe bune acum, stiindu-i pe oamenii astia din clasa I imi vine tare greu sa ma gandesc ca n-o sa ne mai prea vedem, mai ales avand in vedere planurile mele cu liceul din alt oras si alte astfel de elemente.
Toti adultii spun ca peste cativa ani nici n-o sa ne mai salutam cand ne vom vedea pe strada, ca nu prea ramai prieten cu cei din generala si ca la liceu se leaga cele mai tari prietenii. O fi adevarat, n-o fi adevarat, inca n-am de unde sa stiu, dar imi e clar ca vreau sa pastrez legatura cu cei alaturi de care am invatat 8 ani de zile.
Pana una alta, mai avem un an in care putem sa fim mai nebuni ca oricand si sa traim cateva experiente care sa faca aceste ultime luni memorabile. Cu cat mai multe amintiri, cu atat mai multe lucruri care sa ne lege pe viitor, nu-i asa? Deci sa-i dam bataie, sa profitam din plin de timpul ramas pentru ca, vara urmatoare, sa putem privi in urma si sa spunem ca au fost 8 ani minunati care ne vor incalzi de fiecare data cand ne vom gandi la ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!