29 august 2012

Radio, cu bune si rele

Cum stateam eu astazi in masina holbandu-ma la diverse persoane ce treceau pe strada speriindu-se de uitatura mea, imi vine geniala idee de a da drumul la radio. Schimb eu gramada uriasa de canale ( 6 la numar ) si dau ba de Smiley cu mortul sau umblator, ba de Flo Rida trancanind in versuri despre cum vrea el cu ardoare un blowjob, ba de roboteii de la Romania Actualitati vorbind despre nocivitatea internetului si despre cat de smecher e sa asculti la radio ( da' ce sa asculti, ca asta e problema? ). In sfarsit, increderea mea in lume era pierduta pe vecie cand, venind ca un semn divin, melodia Bad Day a lui Daniel Powter a inceput pe Kiss Fm.
Bineinteles ca am fost in culmea socului, uitandu-ma la micutul aparat ca la un soi de creatura de origine extraterestra si inchinandu-ma in paralel, ca asta nu era lucru curat! Adica na, e o melodie relativ noua, e destul de ritmata, fara a aavea totusi "bumti-bumti"-ul ala enervant. Totusi, versurile sunt destul de dragute ( si asta o spun eu, stiind prea bine ce ascult de obicei ) si vocea tipului e cat se poate de frumoasa. Aceste doua motive duc la concluzia ca o asemenea melodie nu are ce cauta la radio in zilele noastre. Nu, dom'le, acum nu se asculta decat muzica de club, avand maxim 10 cuvinte in continut si persoane imbracate sumar in videoclip. Eventual, o data la o suta de ani exista posibilitatea de a auzi vreo trupa veche ( dar comerciala, gen ABBA ) sau vreo melodie care sa nu apartina genului pop, subspecia bataiala ( ca doar trupe bune sunt si acum, dar cine sa le ia in seama? ).
Asadar, muzica data la radio e praf in proportie de 95%, iar melodiile incadrate la 5% au si ele scopul lor, nefiind date fiindca sunt bune si atat. Cat despre emisiuni, acolo nu comentez fiindca imediat ce aud vreo dezbatere la radio schimb postul.




Siii melodia:





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!