27 iunie 2012

Zile de vara

Exista ceva ce ma macina din adancul sufletelului meu mic si dragalas de copil inocent:
zilele de vara trec prea repede.
Pai cum vine asta? Nici eu nu stiu. Te trezesti, lenevesti, te culci asa, ca de dupa-amiaza, apoi nu mai ai chef de nimic restul zilei. Si asa mai pierzi o ocazie de a-ti transforma vara in ceva memorabil.
Poate ca de vina e caldura. Daa, cu siguranta caldura asta afurisita care ma face sa ma simt ca o leguma ma impiedica sa infrunt lumea exterioara. Da' nu-i vina mea ca e cald afara.
Poate ca de vina e lenea. Mda, lenea poate fi din vina mea, pentru ca daca as fi ceva mai activa as reusi sa fac mai mult din ce mi-am propus. Dar n-ai ce-i face, dom'le! E o boala si gata. Nu poti sa-mi stapanesc pofta de a dormi dusa cate 3-4 ore, timp in care poate as putea face altceva... ceva mai productiv. Dar cu siguranta nu la fel de placut, asa ca nu se pune.
Si asa, dand vina pe factorii de mediu si pe starea provocata de acestia, iar ajung la vorba dragei de Michelle: in fiecare vara spun ca am de gand sa fac ceva maret si de fiecare data sfarsesc prin a da uitarii vacanta. Ma intreb daca situatia asta se va incheia vreodata si daca voi reusi, in sfarsit, sa-mi creez niste amintiri cum se cade.
Ramane de vazut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu ce părere ai?

Ti-a placut? Transmite mai departe!